اقتصادی

مراقب پیامک‌ دریافت سود سهام عدالت باشید

انتشار هر گونه مطلب در فضای مجازی مبنی بر ثبت‌نام و نیز دریافت سود سهام عدالت هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارد و این‌گونه مطالب صرفاً با هدف کلاهبرداری منتشر می‌شود.

به گزارش ناظم نیوز، مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: انتشار هر گونه مطلب در فضای مجازی مبنی بر ثبت‌نام و نیز دریافت سود سهام عدالت هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارد و این‌گونه مطالب صرفاً با هدف کلاهبرداری منتشر می‌شود.

در صورت قطعی شدن موضوع اختصاص سهام عدالت به جاماندگان، به طور قطع اطلاع‌رسانی از طریق مبادی رسمی از جمله تلویزیون و رادیو و همچنین خبرگزاری‌ها صورت خواهد گرفت.

اگر اولویتی برای ثبت‌نام سهام عدالت وجود داشته باشد، افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در اولویت بوده و سایر افراد در صدر ثبت قرار نمی‌گیرند. این در حالی است که در پیام‌های ثبت‌نام سهام عدالت جعلی اینگونه ادعا شده که همه افراد می‌توانند ثبت‌نام کنند و سایت برای همه گروه‌ها باز است.

با کلیک بر روی لینک‌های جعلی و کلاهبرداری، امکان هک حساب بانکی و مشخصات سجلی افراد وجود دارد و هدف از این اقدامات نیز کلاهبرداری از حساب بانکی افراد است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا