ارتباطات و فناوری اطلاعاتاقتصادی

مدیر عامل شرکت نواتل: سرویس های پردازش ابری نواتل به همراه اپلیکیشن اختصاصی ، نسل نوین ارتباط با مشتریان را ارائه می دهد

ناظم نیوز : مهندس حمید فروزنده ، مدیر عامل شرکت نواتل به عنوان اولین مرکز تماس ابری در ایران ، با حضور در اتاق خبر نمایشگاه تلکام اظهار داشت: با توجه به افزایش مشتریان تجاری به ویژه از نوع استارت اپ ها و حوزه دانش بنیان ، شرکت نواتل مناسب ترین قیمت و با کیفیت ترین سرویس ، ارتباطات تلفنی خود را به صورت پردازش ابری و بر روی اپلیکیشن ها به مشتریان ارائه می دهد .

به گزارش ستاد خبری مخابرات در نمایشگاه تلکام، وی افزود با اپلیکیشن نواتل، مشتریان از دریافت سرویس های دیگر برای جابجایی فایل و موارد دیگری بی نیاز می شوند.

فروزنده گفت: سفرای اندونزی، سیرالئون، مکزیک و سوریه در همین نمایشگاه تلکام با توجه به داشتن گواهینامه دانش بنیان و ارائه اپلیکیشن خدمات محور ، از محصولات نواتل استفاده کردند.

وی افزود : پارتنر شیپ با ایرانسل ، مخابرات منطقه شهری و اپراتورهای عمده در مرحله انعقاد قرارداد هستیم.

مدیرعامل نواتل گفت : در حال حاضر به ۵ هزار شرکت سرویس می دهیم و این خدمت باعث صرفه جویی در خرید تجهیزات و منابع ارزی می شود.

وی خاطر نشان کرد: در بحث پشتیبانی خدمات مشتریان ، سرویس هایی مانند نواتل ، باعث صرفه جویی در مرکز تماس و سوق دادن نیروی انسانی به سمت کاری تخصصی تر می شود.

مهندس فروزنده در مورد آینده تلکام گفت : شرکت های بزرگ به سمت سرویس محوری به جای ارائه خدمات پایه ارتباطی حرکت می کنند و شرکت مخابرات ایران نیز به عنوان قدیمی ترین اپراتور پایه ای کشور با ورود به این عرصه ، می تواند داشبورد قدرتمندی از مجموعه خدمات خود به مشتریان در مراکز کشور ارائه دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا