استانها

محورهای مواصلاتی استان تهران لغزنده است

تهران- معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از لغزندگی جاده های استان تهران خبر داد و گفت: تردد در محورهای مواصلاتی استان به صورت سنگین در حال انجام است.

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار ناظم نیوز، در خصوص وضعیت جوی و تردد در محورهای مواصلاتی استان تهران اظهار داشت: با توجه به آغاز فعالیت سامانه‌های بارشی در استان تهران شاهد بارش باران در آزادراه تهران -قم، آزادراه تهران -ساوه، آزادراه – تهران -کرج، محور تهران -پاکدشت، محور تهران -شهریار، محور شهریار -ملارد و محور تهران -شمیرانات هستیم.

مصدقی با بیان اینکه از امشب با سرد شدن هوا شاهد بارش برف و یخبندان در ارتفاعات تهران را شاهد خواهیم بود، گفت: محورهای مواصلاتی و جاده‌های کوهستانی استان تهران به علت بارش نزولات آسمانی لغزنده بوده و از همه رانندگان می‌خواهیم توجه ویژه را نسبت به تردد داشته باشند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران بیان داشت: طبق اعلام هواشناسی سامانه‌های بارش برف در راه است و نیروهای راهداری در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی برای امدادرسانی آماده باش هستند و تاکنون خسارت خاصی گزارش نشده است.

وی عنوان داشت: هم اکنون تردد در محورهای هراز محدوده آبعلی، دماوند-رودهن محدوده شلمبه، محور بومهن -تهران محدوده پلیس راه جاجرود، – آزادراه پردیس -تهران محدوده تونل ۴ و یک، محور فشم -زردبند محدوده حاجی آباد، ابتدای گردنه قوچک، آزادراه قم -تهران محدوده پل حرم -پل شهید کاظمی، محور ری -ورامین محدوده قلعه نو به صورت سنگین در حال انجام است.

مصدقی از شهروندان خواست از سفرهای غیر ضروری در ارتفاعات استان تهران خودداری کنند و جهت سفر حتماً خودرو خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند و جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در همه مسیرهای کشور با سامانه ۱۴۱ تماس داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا