کشاورزی و دامداری

صندوق مشترک استانها با دلسوزی در بخش کشاورزی ورود پیدا کرده است/ باید از کشاورزی خرده و صنایع کشاورزی حمایت کنید

ناظم نیوز: اعضای صندوق مشترک استانها سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور با حجت الاسلام والمسلمین حاج سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزرات جهاد کشاورزی دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش ناظم نیوز به نقل از اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی صندوق استانها سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور در این دیدار صمیمانه، نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی ضمن خوش آمدگویی به مدیران و اعضای صندوق استانها گفت: در تمامی مسیر، قرآن را سرلوحه خود قرار دهید و خستگی ناپذیر تحت الفاظ قرآن به مسیر ارزشمند خود ادامه دهید.

حجت الاسلام والمسلمین حاج سید حسن ربانی گفت: چند نکته باید گفته شود که مهمترین آن این که صندوق استانها، با داشتن انگیزه و همچنین با دلسوزی در بخش کشاورزی ورود پیدا کرده است.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی افزود: این دلسوزی برای کشاورزان و برای تامین و امنیت غذایی کشور ارزشمند و قابل تقدیر است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج سید حسن ربانی ادامه داد: صندوق مشترک استانها باید مسولیت حمایتی داشته باشد .

وی گفت: باید از کشاورزان خرده حمایت صورت بگیرد، درست است که کشاورزان خرده به تنهایی سهم کوچکی در تولید دارند اما در سطح کشور، رقم بالایی را به خود اختصاص داده اند و باید به این قشر از کشاورزان ضمن توجه، حمایت های ویژه ای صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی افزود: باید به آن جاهایی که توجه کمتری صورت گرفته است ، توجه کنید به طور مثال دامداری کوچک را که حمایت نشده است ، شماحمایت کنید و هدایت نمایید همچنین در مورد صنایع کشاورزی هم ورود پیدا کرده و حمایت و مساعدت کنید،
ولی الله آقایارزاده مشاور ویژه اقتصادی صندوق مشترک استانها در پایان با تشکر از حضرت حجت السلام والمسلمین سید حسن ربانی فرمودند که خود را سرباز ولایت می دانند و در این مسیر طبق فرمایشات و بیانات حضرت ولی امر قدم برمی دارند.
ودود حیدری مقدم مدیرعامل صندوق مشترک استانها نیز فرمودند که در مسیر بیانات حضرت امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب قدم برداشته و تکلیف به انجام خدمت برای روستاییان را از اهم وظایف خود می داند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا