اجتماعیجامعه،شهری

ساماندهی وضعیت ترافیکی منطقه یک با ۶۳ پروژه

ناظم نیوز : معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک در سال جاری ۶۳ پروژه ترافیکی را در معابر شهری، بزرگراهی و محلی آغاز کرد که تا کنون ۵۶ پروژه آن به اتمام رسیده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، علیرضا اسفراینی نژاد سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک این منطقه گفت: با هدف خدمات رسانی مطلوب به شهروندان در حوزه حمل و نقل و ترافیک، روان سازی تردد وسایل نقلیه توام با ایمنی و رفع گره های ترافیکی تا کنون ۶ پروژه توسعه محلی، ۱۸ مورد اصلاح هندسی و نصب ۳۲ مورد علائم، تجهیزات و المان های ویژه ترافیکی در معابر شهری این منطقه به اتمام رسیده و ما بقی در حال انجام است.

او نظم بخشی، کانالیزه کردن تردد وسایل نقلیه و ایمنی بخشی به تردد عابرین پیاده را از دیگر اقدامات این معاونت دانست و گفت: با اجرای ۶۲ مورد خط کشی محوری در معابر شهری چون درکه، ولیعصر، جماران، باهنر، یمن، بدیعی و… ترافیک عبوری و تردد عابرین ساماندهی شده است.

اسفراینی نژاد به پروژه های احداثی این معاونت نیز اشاره کرد و گفت: در حدود ۷ پروژه احداثی شامل پروژه بهسازی بزرگراه ارتش – گردنه قوچک، ايمن سازي پارکينگ شهید باهنر و شهید همت، مسقف نمودن پايانه تاکسی تابناک و ارم و… نیز در منطقه در حال انجام است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: پروژه های اجرایی در بخش های غیر مستمر احداثی، توسعه محله ای ، نگهداشت و مستمر هزینه ای بالغ بر ۱۱۱ میلیارد و ۷۱۹ میلیون تومان را در بر می گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا