ورزش

زنجیره معیوب پرسپولیس را به این روز انداخت/ «فرود» بد سرخپوشان!

کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به اشتباهات سریالی مجموعه تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان پس از چند سالی که روی نوار موفقیت گام برداشتند فرود بدی در لیگ بیست و یکم داشتند.

به گزارش ناظم نیوز، بهزاد داداش زاده درباره حذف پرسپولیس و استقلال از جام حذفی فوتبال کشور گفت: وقتی بازی‌ها را نگاه می‌کنم انتظار دارم دیدارهای سختی برای دو تیم پر طرفدار وجود داشته باشد اما واقعا فکرش را نمی‌کردم مدعیان قهرمانی در لیگ برتر بدون برنامه ویژه فنی از جام حذفی کنار بروند.

او که سابقه پوشیدن پیراهن هر دو تیم را در کارنامه خود دارد، افزود: پرسپولیس باید خیلی بهتر از این ها بازی کند. این تیم توان فنی کافی را دارد. اگر هم مشکلی داشته باشد به خاطر تصمیمات داخلی است که در آن گرفته شده و می‌شود!

«زنجیره معیوب مانع از تکرار قهرمانی پرسپولیس می‌شود». داداش زاده با بیان این جمله با مرور اتفاقات فصل جاری قهرمان پنج دوره متوالی لیگ برتر تصریح کرد: وقتی نگاه کنید می‌بینید همه چیز به هم متصل شد تا پرسپولیس روزهای خیلی سختی داشته باشد. خیلی راحت بازیکن از دست داد اما خیلی دیر مدیرعامل پیدا کرد.

تیم پیشکسوت فوتبال ادامه داد: کسی به فکر حل مشکلات بزرگ مالی نبود و هر وقت خواستند بدهی‌های قبلی را بدهند اعضای تیم درخواست پول کردند. بازیکنانی که از دست داد مهم بود ولی بازیکنان مهمی به خدمت نگرفت. مشکل پرسپولیس حالا هم فنی و هم روحی شده است. همین زنجیره معیوب چنین بلایی سر تیم آورد.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: استقلال تیمی نیست که تمام بازی‌های خود را ببرد اما پرسپولیس هم آنقدر قوی نیست که بخواهد حریفانش را به راحتی شکست دهد. متأسفانه پرسپولیس فرود خیلی بدی از قله‌های پیاپی موفقیت داشته است و کار سختی برای جبران دارد.

داداش زاده در پایان درباره شانس قهرمانی استقلال تهران خاطرنشان کرد: به هیچ وجه استقلال در قد و قامت قهرمان نیست اما به هر حال خوب نتیجه گرفته است و با همین روند می‌تواند لیگ را به پایان برساند و پس از سال‌ها به قهرمانی برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا