استانها

دستور قضایی برای ترخیص محموله غذای زنبور از گمرک شهیدرجایی صادرشد

بندرعباس - رئیس کل دادگستری هرمزگان از صدور دستور ویژه قضایی برای ترخیص محموله ۶ هزار تنی غذای زنبور عسل از گمرک شهید رجایی بندرعباس خبر داد.

به گزارش ناظم نیوز، علی صالحی با اشاره به مشکلات زنبورداران و تولیدکنندگان عسل در سراسر کشور برای تأمین نهاده‌ها و غذای زنبور به علت تحریم های ظالمانه، اظهار کرد: قیمت فرآورده عسل در بازار آزاد با توجه به کمبود غذای زنبور طی سال های اخیر افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به مشکلات ترخیص محموله غذای زنبور از گمرک شهید رجایی، تصریح کرد: به محض اطلاع دادگستری استان هرمزگان از وجود این مشکل و همچنین بر اساس گزارشات واصله مبنی بر دپوی محموله بزرگ غذای زنبور عسل در انبارهای گمرک شهید رجایی بندرعباس، با هدف صیانت از حقوق عامه و به منظور رفع مشکلات تولیدکنندگان، دستور ویژه قضایی برای ترخیص فوری آن صادر شد.

محموله غذای زنبور، چهار سال در انبارهای گمرک شهید رجایی دپو شده بود

رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه، محموله ۶ هزار تنی آپی پاستا یا همان غذای آماده زنبور عسل در سال ۹۶ وارد کشور شده است تصریح کرد: متأسفانه با وجود چهار سال معطلی، تاکنون در انبارهای گمرک شهید رجایی بندرعباس دپو شده بود.

صالحی تأکید کرد: با توجه به صدور دستور ویژه قضایی در این خصوص، این محموله بزرگ باید به سرعت بارگیری و ضمن ارسال به سراسر کشور در اختیار زنبورداران و تولید کنندگان عسل قرار گیرد تا نیاز این حوزه را به میزان قابل توجهی برطرف سازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا