فوتبال جهانورزش

درخواست مهاجم رئال‌ مادرید از ام‌باپه

ناظم نیوز: رودریگو گوئس از کیلیان ام‌باپه درخواست کرد تا به رئال مادرید بپیوندد.

به گزارش بی‌ساکر، مدتی است که نام کیلیان ام‌باپه در سانتیاگو برنابئو شنیده می‌شود و از او به عنوان خرید تابستانی رئال یاد شده است. این بازیکن فرانسوی از تابستان گذشته مورد توجه مادریدی‌ها بوده ولی هنوز این انتقال نهایی نشده است.
رودریگو گوئس یکی از استعدادهای جدید و بزرگ فوتبال برزیل است که در رئال مادرید بازی می‌کند و توانسته است عملکرد خوبی هم از خود نشان دهد. مهاجم رئال‌ مادرید از حضور احتمالی کیلیان ام‌باپه فرانسوی در مادرید ابراز خوشحالی کرد و دوست دارد او را در فصل آتی در کنار خودش ببیند.
او درباره به خدمت گرفتن کیلیان ام‌باپه گفت: در رئال مادرید اوضاع پیچیده است و هر سال صحبت از او می‌شود. وقتی من آمدم، همه در مورد پوگبا صحبت می‌کردند. از چیزی خبر ندارم. ما منتظر می‌مانیم. امیدوارم ام‌باپه بیاید. اگر او به تیم ما بپیوندد خیلی به ما کمک خواهد کرد. کیلیان بازیکن بزرگی است ولی باز هم تاکید می‌کنم که اطلاع خاصی ندارم.
این مهاجم همچنین درباره خریدهای جدید رئال‌ مادرید در تابستان صحبت کرد: بازیکنان خوبی را به خدمت گرفتیم. بازیکنانی خریدیم که همگی جوان و باانگیزه‌اند و می‌توانند خیلی به تیم کمک کنند.
این ستاره جوان برزیلی قبل از پیوستن به رئال مادرید در فهرست خرید بارسلونا هم قرار داشت و مورد توجه آبی‌-اناری‌ها هم قرار گرفته بود تا جایی که حتی ابتدا مسئولان باشگاه بارسلونا با باشگاه سانتوس وارد مذاکره شدند اما در نهایت او از رئال مادرید سردرآورد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا