فوتبال جهانورزش

جشن تولد 31 سالگی طارمی در میلان!

ناظم نیوز: نام ستاره ایرانی پورتو کماکان به عنوان یکی از بازیکنان شاخص پنجره نقل و انتقالات تابستانی مطرح است.

یکی از داغ ترین بحث های نقل و انتقالاتی روز فوتبال اروپا پیرامون مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان صورت می گیرد و انتقال احتمالی ستاره پورتو به میلان که امروز جشن تولد ۳۱ سالگی خود را برگزار می کند، توجهات بسیاری از خبرگزاری های مطرح دنیای فوتبال در سراسر جهان را به خود جلب کرده است. در این گزارش مروری از آخرین اخبار مربوط به انتقال طارمی به روسونری را در ۲۴ ساعت گذشته خواهیم داشت.
خبرگزاری تریبون جامبی دات کام از کشور اندونزی با تیتر «میلان آماده ارسال پیشنهاد دوم» به استقبال این انتقال بزرگ رفته است و در خبر خود با اشاره به عملکرد عالی طارمی در فصل گذشته اضافه کرده است که پس از رد سریع پیشنهاد ۱۳ میلیون یورویی میلان، روسونری از جذب طارمی ناامید نشده و بزودی پیشنهاد دوم خود با مبلغی در حدود ۲۰ میلیون یورو را به پورتو اعلام خواهد کرد.
همچنین، در خبری دیگر خبرگزاری سی ام فوتبال پرتغالی، با تیتر «طارمی در تمرینات پورتو اما زیر نظر میلان» به این موضوع پرداخته است. در این خبر آماده است که مهدی طارمی از روز دوشنبه خودش را به سرجیو کونسیسائو معرفی و سپس در تمرینات پورتو حضور یافته است اما سرنوشت او برای فصل آینده هنوز مشخص نیست.
در ادامه این خبر آمده است: طی روزهای گذشته میلانی‌ها با طارمی به توافقاتی دست یافته‌اند و باید دید که درنهایت مشکل ترین گره این انتقال یعنی راضی کردن سران پورتو باز خواهد شد یا خیر.
دیگر خبرگزاری پرتغالی، بولا نا رده، نیز در خبر خود آورده است که طارمی با رد پیشنهاد الهلالی‌ها علاقه ای به حضور در عربستان ندارد و تمایل دارد که در اروپا بماند و احتمال بزودی راهی میلان خواهد شد.
خبرگزاری مطرح کالچو مرکاتو ایتالیایی هم گزارشی مفصل درخصوص این انتقال بزرگ کار کرده است و در تیتر خبر خود آورده است «میلان انتخاب خود را کرده است، توافق احتمالی ۲۰ میلیون یورویی با پورتو”
در این گزارش تفصیلی آمده است: در بازاری که مهاجمین تراز اول در تعداد محدودی وجود دارند و بسیار گران قیمت هستند، به طورحتم، میلان با اطمینان کافی برای جذب مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو اقدام خواهد کرد. طارمی نه تنها خیلی خوب گلزنی می‌کند، به خوبی فضای خالی را برای هم تیمی‌های خود می بیند و پاس های کلیدی را برای آنها ارسال می نماید.
این گزارش ادامه می‌دهد: مهدی طارمی طی ۴ فصل گذشته در پرتغال بازی کرده است که پس از اولین فصل حضور خود در این کشور در تیم ریو آوه درخشان ظاهر شد و با مبلغی به ارزش ۵ میلیون یورو به جمع اسب های آبی پیوست.
همچنین، این گزارش به لقب جالب مهدی طارمی «حشره کوچک» اشاره می‌کند و توصیف می کند که درست مثل حشرات تمایل به برخورد به مدافعین دارد که این موضوع باعث می شود از آنها خطای پنالتی بگیرد.
خبرگزاری فرانسوی مکسی فوت در طی گزارشی به عنوان «میلان به دنبال طارمی» اشاره کرده است که روسونری سخت در جذب طارمی است و دو تیم مطرح انگلیسی آرسنال و منچستر نیز به دنبال جذب ستاره ایرانی پورتو هستند.
خبرگزاری اسپانیایی فیچاخس نیز با عنوان «تیم بزرگ ایتالیایی درجستجوی طارمی» درخصوص این انتقال گزارش مفصلی داده است و در خبر خود آورده طارمی که امروز جشن تولد ۳۱ سالگی خود را می‌گیرد مورد توجه تیم میلان قرار دارد، طارمی با انجام ۱۴۷ بازی و ثبت ۸۰‌ گل برای پورتو، بطور حتم باعث افزایش قدرت تیمی میلان خواهد شد.
خبرگزاری ایتالیایی ال اینترستا نیز با تیتر جذاب «دربی میلان برای طارمی» به این خبر پرداخته است و در متن گزارش خود آورده است که میلان به شدت به دنبال جذب طارمی است و از آن طرف هم درصورت انتقال قریب الوقوع روملو لوکاکو به یوونتوس، از ستاره بوشهری تیم ملی کشورمان بعنوان جانشین احتمالی او یاد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا