اجتماعیجامعه،شهری

درآمد اجاره داری منطقه یک به رشد ۱۰ برابری می رسد

ناظم نیوز : درآمد شهرداری منطقه یک با آغاز نهضت اجاره‌داری و شناسایی ظرفیت‌های بلااستفاده در فضاهای شهری و بی‌دفاع شهری و تبدیل آنها به مکان‌های مورد استفاده شهروندان، تا پایان سال به رشد ۱۰ برابری خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه گفت: تمامی نواحی دهگانه منطقه موظف به شناسایی و برداشت املاک بلا استفاده داخل بوستان‌ها، بوفه‌ها و نقاط بی‌دفاع شهری در زیر پل‌ها لچکی‌ها و… جهت ساماندهی و ایجاد ظرفیت برای ایجاد مشاغل کوچک مقیاس مانند راه اندازی کیوسک‌های گلفروشی،خدمات محله و… و تحویل آنها به شهروندان شدند.

او افزود: در ۸ ماهه سال گذشته در بخش اجاره‌داری تنها ۵ قرارداد در منطقه به ارزش ۵/۵ میلیارد تومان بسته شد که در مدت مشابه آن در سال جاری به ۱۵ قرارداد و به ارزش ۱۷ میلیارد تومان رسید که با اقدامات در حال اجرا، تا پایان سال این درآمد به ۵۰ میلیارد تومان یعنی به رشد ۱۰ برابر نسبت به سال گذشته خواهد رسید.

صباغ تبدیل تپه خاکی و بی دفاع شهری در زیر دور برگردان بزرگراه امام علی (ع) – ارتش به پهلوگاه و ایجاد کیوسک گل فروشی، بهره برداری از محل بلا استفاده و تجمع معتادین در بلوار اندرزگو به چند مغازه کوچک ۲ متری را از اقداماتی دانست که در این راستا با بازدیدهای میدانی احصا و به اجرا گذاشته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا