اجتماعیجامعه،شهری

تجهیز گشت های فوریت های خدمات اجتماعی به موتورسیکلت های حامی شهر / نوسازی ناوگان گشت آسیب های اجتماعی در شهرداری تهران

ناظم نیوز : مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از مجهز شدن گشت های فوریت های خدمات اجتماعی حامی شهر به چندین دستگاه موتورسیکلت برای تسریع روند ارائه خدمات خبر داد و گفت: با پیگیری های معاونت حمایت های این سازمان، ناوگان گشت های حامی شهر(آسیب های اجتماعی) نیز مورد نوسازی قرار گرفتند تا در فصل سرما، خدمات دهی به افراد آسیب دیده افزایش یابد.

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، دکتر احمد احمدی صدر در این باره گفت: باتوجه به شروع فصل سرما و لزوم فعالیت‌های دقیق و شبانه روزی گشت های فوریت های خدمات اجتماعی (حامی شهر) چند دستگاه موتورسیکلت در طرح های ساماندهی معتادان متجاهر، کارتن خواب ها و بی خانمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

🔻وی افزود: فعالیت موتورسیکلت ها با هدف بالا بردن سرعت عمل شناسایی و ساماندهی بی خانمان ها و کارتن خواب ها در محلات و معابری که تردد خودرویی امکان پذیر نیست صورت خواهد گرفت.

🔻احمدی صدر خاطر نشان کرد: این موتورسیکلت ها هم اکنون در طرح های گشت حامی شهر مورد استفاده قرار می گیرند و برخی از پایگاه های خدمات اجتماعی مناطق نیز از این امکان برخوردار شده اند.

🔻وی همچنین با اشاره به اهمیت فعالیت گشت های حامی شهر در حوزه های گوناگون آسیب های اجتماعی به شکل شبانه روزی گفت: گشت ها بدون یک روز تعطیلی در طول سال فعالیت دارند، از همین رو در یک برنامه ریزی به عمل آمده تمامی خودروهای (ون) گشت های حامی شهر، نوسازی شدند.

🔻احمدی صدر با عنوان اینکه هم اکنون این خودروها در نقاط گوناگون شهر تهران به ویژه نقاط کلونی آسیب زا حضور دارند و مشغول ارائه خدمات هستند، خاطر نشان کرد: خوشبختانه با ورود خودروهای جدید به ناوگان گشت های حامی شهر، توانستیم طرح برخورد با نقاط کلونی آسیب زای معتادان متجاهر را به شکل ویژه ای اجرا کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا