آموزش و پرورشاجتماعی

جذب شایسته ترین و بهترین نیروها در آموزش و پرورش

ناظم نیوز: مشاور وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر لزوم کارآمدسازی رویه های گذشته در نظام آموزشی، گفت: دستگاه تعلیم و تربیت باید بهترین و شایسته‌ترین نیروها را جذب و پذیرش کند.

به گزارش ناظم نیوز به نقل از  پایگاه خبری اقتصاد جوان ، هاشمی‌نکو در جلسه توجیهی ارزیابان تخصصی فرایند مصاحبه داوطلبان آزمون استخدامی اظهار کرد: دستگاه تعلیم و تربیت به دنبال روزآمد کردن و کارآمدسازی رویه‌های گذشته است و آموزش و پرورش باید بهترین و شایسته‌ترین نیروها را جذب کند.

وی افزود: سیاست اصلی حال حاضر دستگاه تعلیم و تربیت کشور عملیاتی شدن سند تحول بنیادین در همه ابعاد و حوزه‌های آن، ارتقاء معیشت فرهنگیان، گزینش معلمان توانمند، کارآمد و شایسته، تحول در برنامه درسی و بسیاری از مولفه‌های دیگر است که با جدیت به دنبال تحقق آن هستیم.

هاشمی نکو بیان کرد: تغییر و تحول باید رو به جلو و با ترسیم افقی روشن اتفاق افتد؛ کما اینکه در همه مراحل کار با هدف همفکری هرچه بیشتر و بهره‌گیری از ایده‌ها و تجارب همکاران عزیز، پذیرای نقد سازنده آنان نیز خواهیم بود.

وی ادامه داد: اولین سالی ست که جذب معلمان تخصصی می‌شود؛ فرآیند مصاحبه داوطلبان آزمون استخدامی به شیوه جدید یک ابر پروژه است که شما خوبان مسئولیت آن را پذیرفته‌اید و یقیناً با نگاه بلند و دقت نظر شما منتج به نتایج پیش بینی شده خواهد شد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: همه ما تلاش می‌کنیم این شیوه که اولین بار است اجرا می‌شود به بهترین نحو ممکن انجام پذیرد و در پایان آسیب‌ها و فواید آن نیز احصا گردد.

وی در پایان بر مطالعه دقیق دستورالعمل و شیوه‌نامه ارسالی از سوی وزارت آموزش و پرورش با هدف تسهیل فرایند و دستیابی به اهداف پیش‌بینی شده تاکید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا