اجتماعیبهداشتسلامتنظام سلامت

تولید و عرضه محصولات باکیفیت و برنامه‌‌ریزی‌های دقیق صادراتی

ناظم نیوز : شرکت پاکسان که در سال جاری از محصولاتی به صرفه در میزان مصرف و قیمت و سازگار با محیط زیست رونمایی کرد، به منظور توسعه مناطق صادراتی و حضور در بازارهای جدید اقداماتی را در جذب این بازارها به انجام رسانیده است. اقداماتی از قبیل تغییر در طراحی و بسته‌بندی، تبلیغات به هنگام در مسیر شناسایی ویژگی‌های محصول و پودر سال نو میلادی از جمله این برنامه ها بود که در مسیر جذب بازارهای جدید توانست به بازارهای آفریقایی و کشورهای همسایه ایران دست پیدا کند.

به گزارش. “فرازنیوز” شرکت پاکسان پیشرو در ارائه محصولات شوینده ایران است که همواره تولید محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه اقتصادی را در دستور کار خود دارد. محصولاتی که همواره مورد پالایش و بررسی توسط واحدهای مستقر آزمایشگاهی در این شرکت قرار می‌گیرد تا سازگار با سلامت خانواده و محیط زیست تولید شود.

شرکت پاکسان که در عملکرد نیمه نخست ۱۴۰۲با رشد ۴۰ درصدی توانست درآمدهای عملیاتی این شرکت را در حوزه فروش با افزایش ۳۵۶ میلیارد تومانی نسبت به دوره مشابه سال قبل به ۱۲۵۳ میلیارد تومان برساند، موفق شد تا سود خالص ۲۰۴ میلیارد تومانی را ثبت کند.

کارنامه موفق فعالیتی و رشد درآمدی شپاکسا در ۶ ماهه ابتدایی امسال در حالی رقم خورد که در دوره مشابه سال قبل شاهد زیان ۱۶۱ میلیارد تومانی این شرکت بودیم. از اصلی‌ترین دلایل رشد درآمدی شرکت پاکسان در سال جاری می‌توان به برنامه‌ریزی هدفمند و دقیق این شرکت در مسیر تولید محصولات باکیفیت و متناسب با نیاز خانوارها و بودجه هزینه‌ای آنها در سبد کالایی اشاره کرد.

محصولاتی همچون پودر سپید پرایم واش که علاوه بر صرفه‌قیمتی از لحاظ بسته‌بندی و کاهش پیمانه مصرف، صرفه اقتصادی را برای مصرف‌کنندگان به همراه داشته است. بازارهای کشورهای خارجی و همسایه با درک این موضوع نیازداخل خود را در تامین این‌گونه محصولات که سازگار با محیط زیست و مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا و چه بسا بالاتر از شاخص‌های جهانی می‌باشد، سنجیده‌اند و برای عرضه این محصولات در بازارهای خود مسیری را گشوده‌اند.

شرکت پاکسان در سال ۱۴۰۲ اقدام به رونمایی از ۳ محصول کرد که به دلیل بسته‌بندی جذاب و ویژگی‌های ذکر شده، در بیش از ۲۰ کشور دنیا جایگاه ویژه‌ای را در جامعه آنها به دست آورده است. سطح کیفیت کالاهای تولیدی و سایر فرایندهای سازمانی منطبق با آخرین استانداردها و به‌روزترین دستاوردهای نظام ارزیابی و بازبینی شیوه های مدیریتی در شرکت پاکسان موجب شد تا این شرکت موفق به اخذ گواهینامه‌های بین المللی استاندارد مدیریتی از SGS IRAN شود.

پودر لباسشویی ۷ کیلوگرمی با برند “آس” با دارابودن مزیت‌های فراوان تنها پس از گذشت کمتر از ۱۰ روز از رونمایی به کشورهای همجوار و حوزه خلیج فارس از جمله کشور عراق صادر شد. محصول دیگر این شرکت پودر سپید پرایم واش پاکسان بود که به دلیل دارابودن امتیازات ویژه‌ای همچون فرمولاسیون اختصاصی، رسوب‌گیری کمتر، بازدهی بیشتر و قیمت پایین به صورت کاملا ایرانی قابلیت رقابت با نمونه‌های خارجی را به دست آورد و اکنون این محصول در دست رایزنی برای ورود به بازارهای حوزه اوراسیا و اروپا می‌باشد. واحد بازاریابی و فروش خارجی شپاکسا در راستای استراتژی بازاریابی مناسبتی و ایجاد ارتباط برند با مشتریان برنامه عرضه «پودر سال نو» با برند «سردا» را در کشورهای مختلف به مناسبت آغاز سال نو میلادی به انجام می‌رساند.

برنامه‌های صحیح و نیازسنجی واحد‌های فروش و تولید شرکت پاکسان در مسیر جذب بازارهای جدید، جذابیت محصولات تولیدی بزرگترین شرکت شوینده کشور را دوچندان کرده است. هدفگذاری برای صادرات محصولات پاکسان به گونه‌ای رقم می‌خورد که این شرکت در حال حاضر اولین محموله از محصولات خود را با برند برف راهی قاره آفریقا و کشور سودان کرده است و درصدد است تا با معرفی و شناساندن خاصیت‌های منحصر به فرد محصولات خود از قبیل؛ لکه‌بری و پاک‌کنندگی بالا، میزان مصرف و قیمت پایین، بازارهای نو و جدیدی را به جمع مشتریان خود اضافه کند.

در راستای تحقق اهداف و برنامه های مدون در حوزه بازاریابی خارجی با هدف دست یابی به بازارهای جهانی جدید و همچنین ایجاد بستری مناسب برای عرضه محصولات با برندهای ایرانی، اولین محموله پودر دستی برف پاکسان در بسته بندی ۵۰۰ و ۹۰۰ گرمی راهی کشور سودان شد. تغییر رویکرد از فروش فله به عرضه محصول در بسته بندی های مناسب مصرف خانوار گام بلندی بود که طبق اعلام در راستای برندینگ و معرفی محصولات پاکسان در بازارهای بین المللی برداشته شده است.

پاکسان با پشتوانه بیش از شش دهه تجربه و تخصص به عنوان اولين توليدكنندگان موادشوينده، بهداشتی و صنعتی در ايران این نیاز را به خوبی درک کرده و اکنون سال‌ها و نسل‌های متمادي با عرضه محصولات مرغوب در ايران و ساير كشورها در خدمت سلامتی خانواده‌ها گام برمی‌دارد.

این شرکت علاوه بر دارا بودن سهم عمده اي از بازار داخلی، توانسته است در زمينه صادرات در بازارهای خارجی آن‌گونه كه شايسته نامش است بدرخشد و با توجه به حضور تیم متخصص جوان و متعهد در این شرکت، میزان صادرات فعلی با وجود تمام دشواری های حاکم بر تولید و صنعت افزایش خواهد یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا