گردشگری

تعویض هواپیما در سفرهایی با 2 پرواز

در این قسمت اطلاعاتی در اختیار افرادی قرار میدهیم، که مجبورند برای رسیدن به مقصدشان نهایی شان یک توقف داشته باشند و پروازشان را عوض کنند. در این قسمت یاد میگیرند که برای رسیدن به موقع به پرواز دوم خود چطور زمانشان را مدیریت کنند، و در صورت نیاز بتوانند بلیط هواپیما خود را تغییر دهند.

ناظم نیوز: قصد دارید از نقطه A به نقطه C بروید،و یک توقف در نقطه B دارید که مجبورید هواپیمایتان را در این نقطه برای ادامه سفرتان عوض کنید. در این سفرها معمولا فرودگاه ها بدترین و وحشتناکترین محل هستند، که مسافران از توقف در انها اجتناب می کنند، اما روش هایی وجود دارند که مسافران میتوانند با بکار گیری آنها این توقف ها را با موفقیت انجام دهند و از سفرشان لذت ببرند. البته این موضوع به زمانی آزادی که در این فرصت دارید بستگی دارد،میتوانید این زمان را با دیدن فروشگاه هایی موجود در فرودگاه یا با رفتن از ترمینالی به ترمینال دیگر بگذرانید. در این قسمت به ذکر مراحلی که باید در هنگام تعویض هواپیما در نظر بگیرید، پرداخته ایم :

مجله هایی را که در جیب صندلی های هواپیما قرار دارند بررسی کنید، اکثر اوقاتایرلاین ها نقشه فرودگاه هایی رو که با آنها همکاری دارند در مجلات چاپ می کنند، از این طریق می توانید بررسی کنید که از کجا وارد فرودگاه می شوید و ادامه مسیر و جایی که باید برسید برایتان مشخص میشود.
مشخص کنید که چقدر فرصت دارید تا به پرواز بعدیتان برسید.
از نزدیک به بلندگوی اعلان گوش دهید، از این طریق میتوانید بفهمید که باید برای رفتن به ترمینال پرواز بعدیتان باید تاکسی بگیرید یا خیر. اگر نیازی به رفتن به ترمینال دیگری نباشد از همین طریق خواهید فهمید. البته اگر میخواهید اطلاعاتی بدست بیارید بهتره قبل از شروع صحبت مسافران با تلفن های همراه شون اینکار رو انجام بدید،چون سر و صدا مانع شنیدن میشه.
همه وسایل تان را زمانی که هواپیما فرود می آید با خود داشته باشید. مامور رسیدگی مراقب انتقال بررسی و انتقال وسایل شما از یک هواپیما به هواپیمای دیگر است. نیازی نیست که شما حتما چمدان ها را ببینید. تنها زمانی که که پرواز شما بین المللی است باید چمدان ها را بازدید کنید ، زمانیکه شما به کشوری که باید پروازتان را عوض کنید رسیده اید.
مطمئن شوید که کارت پروازتان و پاسپورتتان برای پرواز بعدی همراهتان است.
بعد از اینکه هواپیما را ترک کردید از مسئول گیت درباره پروازتان سئوال کنید. غالب اوقات مامورین دروازه ها زمانیکه وارد فرودگاه می شوید،در کنار درهای خروجی ایستاده اند. اگرنتوانستید ماموران دروازه را پیدا کنید، نمایشگر ها را برای بررسی دروازه ها بررسی کنید.
اگر زمان بسیار کوتاه و نامعقولی بین پروازهایتان وجود دارد، با ایرلاین تماس بگیرید. آن ها مسئول رسیدن شما ب مقصد نهایی هستند.اگر نمی توانند برای شما جایی برای پروازهای بعدی در همان روز تهیه کنند،خجالت نکشید و از آنها بخواهید که برایتان هتل بگیرند و خسارت را جبران کنند.
اگر زمان کافی برای رسیدن به پروازتان ندارید، بدوید.
اگر زمان زیادی تا پرواز بعدیتان دارید، میتوانید اطراف بچرخید و چیزی بخورید، از سرویس بهداشتی استفاده کنید. کار دیگری که میتوانید در این مواقع انجام دهید، این است که به کانتر صدور بلیط مراجعه کنید و بخواهید اگر قبل از پرواز شما ، پرواز دیگر هست شما را در لیست انتظار قرار دهد که در صورت امکان بتوانید با آن پرواز به مقصدتان بروید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا