استانها

بهره‌برداران معادن بوشهر از معافیت حقوق دولتی برخوردار می‌شوند

بوشهر - معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: بهره‌برداران معادن استان بوشهر از معافیت حقوق دولتی برخوردار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ناظم نیوز، حسن بحرینی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های معدنی بسیار خوبی است که با تلاش صورت گرفته زمینه توسعه معادن در استان فراهم شده است.

وی با اشاره به تلاش برای رفع موانع تولید در معادن استان بوشهر اضافه کرد: بهره برداران معادن استان بوشهر می‌توانند از معافیت ۱۰ درصدی حقوق دولتی معادن در هر سال بهره مند شوند.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: ضوابط پذیرش و فرآیند بررسی طرح‌ها و چهار چوب قرارداد طی دستورالعملی مشخص ابلاغ شده و برای بهره برداری در پایگاه قرار گرفته است.

وی گفت: بهره برداران معادنی که برای پژوهش‌های کاربردی به منظور ارتقای بهره وری، فناوری، بهینه سازی مصرف انرژی یا تولید علم در حوزه معدن و فرآوری مواد معدنی با تأیید وزارت صمت اقدام به انعقاد قرارداد با دانشگاه‌ها و مراکز آموش عالی و پژوهشی می‌کنند از پرداخت حقوق دولتی معادن تا ۱۰ درصد و حداکثر ۵۰ میلیارد ریال در هر سال معاف هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا