گردشگری

سفرهای لاکچری تجربه ای که ثروت را لذت بخش می کنند

سفرهای لاکچری تجربه ای که ثروت را لذت بخش می کنند، ویژه کسانی است که قصد دارند اوج هیجان را در سفرهای خود تجربه نمایند و خاطراتی بیاد ماندنی بیافرینند.

ناظم نیوز: سفر کردن یکی از بهترین و هیجان انگیزترین تفریحاتی است که افراد می توانند در زندگی خود تجربه کنند. بعضی از سفرها بسیار ارزان است و تقریبا همه ی اقشار جامعه می توانند آن را تجربه کنند ولی سفر کردن به بعضی از نقاط دنیا برای همه امکان پذیر نیست و تنها عده ای معدود که توانایی تامین مالی این گونه سفر ها را دارن می توانند به این ماجراجویی تن بدهند. به این نوع سفرها معمولا در اصطلاح سفرهای لاکچری و لوکس گفته می شود.
رفتن به سفر های لاکچری سبب می شود تا ثروتمندان و اغنیا تجربه ای که ثروت را لذت بخش می کند، را از سر خود بگذرانند و برای سفر های بعدی به دنبال تجربیات جدیدتر و سفر به نقاط بکر دنیا باشند. در این مقاله می خواهیم شما را با سفرهای لاکچری، مقاصد و وسایل حمل و نقل لاکچری که خود بخش مهمی از این نوع سفرهاست آشنا کنیم.

مقصد لاکچری
برای شروع یک سفر مهم ترین بخش ابتدایی آن انتخاب مقصد است. انتخاب مقصدی بکر و مجلل از جمله مهم ترین ویژگی های مقصد است برای سفرهای لاکچری. مقاصدی که هر کس توانایی رفتن به آن جا را ندارد و یا هر کسی نمی تواند از امکانات و تفریحات تعبیه شده در آن مقصد استفاده کند و یا آن قدر دور از دسترس و بکر است که تنها با صرف هزینه ای هنگفت می توان به آن دست یافت. در ادامه بعضی از مقاصد سفرهای لاکچری و ویژگی های آنها را به شما معرفی می کنیم.

وسایل نقلیه ی لاکچری
بعد از انتخاب مقصد سفر نوبت به انتخاب نحوه ی رفتن به سفر می شود. برای حرکت در مسیر مقصد می توان با توجه به مکان مقصد سه نوع روش حمل نقل زمینی، هوایی، و آبی را که هم در کلاس معمولی وهم فرست کلاس آن وجود دارد انتخاب کرد. سفر با هر کدام از انواع وسایل نقلیه هیجانات و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد که کمک می کند هر فردی با توجه به شناختی که از علایق خود دارد آنها را برگزیند.
در سفرهای هوایی همانطور که همه می دانید هم کابین های فرست کلاس برای مسافران موجود است و هم کابین های اقتصادی. بعضی از آژانس های هواپیمایی هر دو نوع را در یک پرواز ارائه می دهند و بعضی به صورت جداگانه. از جمله امکاناتی که در کابین های فرست کلاس به مهمانان ارائه می شود, عبارتند از: وجود صندلی هایی که قابلیت باز شدن تا ۱۸۰ درجه را دارند تا تبدیل به یک تخت خواب گرم و نرم شوند، سیستم های صوتی و تصویری مجزا، مهماندار مخصوص برای هر فرد، وعده های غذایی متنوع و با کیفیت.
اگر علاقمند به نوعی متفاوت از سفر هستید و در عین حال پول زیادی در حساب خود برای سفر کردن پس انداز کرده اید ما به شما سفر با کشتی های لوکس و مجلل کروز را پیشنهاد می کنیم. سفری لاکچری که بیش از آنکه مقصد را خاطره انگیز کنید مسیر سفر را برایتان پر خاطره می کند. تجربه ای جدید و شگفت انگیز که لذت ثروت را به شما می چشاند. برای انتخاب این نوع سفر کافی است طلوع و غروب خورشید را در پهنای اقیانوس ها و به دور از هر دغه دغه ای را متصور شوید.
امکاناتی که این کشتی ها با سازهای عظیم خود در اختیار مسافرین قرار می دهند عبارتند از: سوئیت های مجلل، باند هلیکوپتر، سالن های ورزشی، استخر، جکوزی، سالن سینما و تئاتر، کافه و رستوران های شیک و مدرن و خدمه های همواره حاضر و خبره.

وسایل نقلیه ی لاکچری کشتی
اما کمتر کسی تصوری از اتوبوس های لاکچری برای سفر های زمینی در ذهن خود دارد. اتوبوس هایی که دارای تخت خواب، سرویس بهداشتی و حمام خصوص لوکس، آشپزخانه ی کامل و مجهز و لوازم صوتی و تصویری هستند. امکان دیگری که این نوع اتوبوس ها در اختیارتان می گذارند این است که اگر از سفر با اتوبوس خسته شدید، می توانید با استفاده از آسانسور درون اتوبوس به طبقه ی زیر رفته و از خودروی سواری که در آنجا تعبیه شده استفاده کنید و قسمتی از مسیر را با خودرو های لوکس در اختیارتان پشت سر بگزارید.

اقامتگاه های لاکچری
بعد از انتخاب محل سفر و طریقه ی انجام سفر نوبت می رسد به انتخاب یک اقامتگاه مناسب. فرض کنید برای انجام سفری لاکچری، به مقصدی که بسیار بین مردم مرسوم است رفته اید. چیزی که شما را متمایز از سایر مردم می کند انتخاب محل اقامت است. این که در هتلی پنج ستاره اقامت دارید در اتاقی که یک پنجره اش رو به دریاست و پنجره ای دیگر رو به جنگل با هتلی که چهار ستاره یا سه ستاره است یا حتی یک هاستل معمولی، بسیار متفاوت است. در این مکان شما امکاناتی را در اختیار دارید که مردم عادی در اختیار ندارند. سرویس اتاق ها، حمام، غذاهای با کیفیت، سالن های ورزشی، سالن های زیبایی، خشکشویی، اینترنت رایگان، استخر، سونا و جکوزی، لوازم صوتی و تصویری از جمله ویژگی ها و امکانات رفاهی یک اقامتگاه لوکس و مجلل است.

مقاصد سفرهای لاکچری
در ادامه می خواهیم شما را با چند مقصد گردشگری لوکس را به شما عزیزان برای سفر های لاکچری تان معرفی کنیم. مقاصدی که می تواند تجربه ای متفاوت از لذت ثروتمند بودن را برایتان به ارمغان بیاورد.

کلمبیا
کلمبیا کشوری که به علت داشتن آب و هوای حاره ای و وجود دشت، ساحل، کوه، دره و رودخانه ی عظیمی چون آمازون به یکی از منحصر به فرد ترین مقاصد گردشگری تبدیل شده است. وجود هتل های پنج ستاره ی بسیار در این کشور سبب شده تا بتوانید یکی از بهترین و مدرن ترین سفرهای لاکچری را تجربه کنید. از جمله مناطقی که در سفر به کلمبیا میتوان از آن ها بازدید کرد منطقه ی زیبای ولی دو کوکورا (Valle de Cocora)، بخشی از پارک حفاظت شده ی لوس نوادوس است. کافیست صبور باشید تا مه این منطقه برطرف شود تا درخت های نخل موم که نماد این کشور زیباست به طور واضح در برابر چشمان شما ظاهر شوند. اسب سواری، پیاده روی و سفر با جیب در این منطقه بسیار مفرح و هیجان انگیز خواهد بود.
جزایر روزاریو و پارک ملی تایرونا که از سواحل زیبای دریای کاراییب را خود اختصاص داده اند بهترین محل برای غواصی، شنا و کاوش بین مرجان ها، ماهی ها و خرچنگ های دریایی می باشد. اگر به دیدن آثار تاریخی علاقمندید باید بگویم کلمبیا از این نظر هم کم نظیر است، بنای سانتوریو دو لاس لاجاس (Santuario de Las Lajas)، شهرک قدیمی کارتاجنا (Cartagena) و کلیسای نمکی زیپاکویرا (Zipaquira) از جمله مناطق قدیمی و تاریخی این کشور شگفت انگیز است. اگر قصد سفر به این کشور شگفت انگیز را دارید سعی کنید کارناوال سالانه ی بارانکویلا را از دست ندهید. دومین کارناوال شادی که همه ساله در تاریخ ۶ تا ۹ فوریه در شهر ساحلی بارانکویلا برگزار می شود.
پرو
یکی دیگر از مقاصد سفرهای لاکچری، می تواند کشور زیبای پرو، سرزمین اینکاها باشد. خوردن غذاهای سنتی پرو که در کوره های زمینی طبخ می شود و مواد اصلی تشکیل دهنده ی آنها معمولا ذرت، سیب زمینی، گوشت مرغ و گوسفند، برنج و گندم می باشند، می تواند یک تجربه ی فراموش نشدنی باشد. اگر به پرو رفتید در یکی از هتل های مجهز شهر تاریخی کوسکو اقامت کنید و طبیعت گردی از کوسکو به کوه های رنگین کمان Vinicunca را از دست ندهید. اگر به هیجان بیشتری نیاز دارید قایق سواری در جزیره ی شناور مصنوعی در دریاچه ی تیتایاکا را پیشنهاد می کنیم.
بهترین زمان سفر به پرو از ماه می تا سپتامبر است، خشک ترین فصل سال در پرو برای پیمودن مسیر اینکا تریل به مقصد ماچو پیچو. مسیری که بسیاری از گردشگران را از سراسر دنیا به پرو می کشاند. موج سواری در سواحل Mancora، اسکی روی ماسه های هواکاچینا، تور هوایی هلی کوپتر Nasca Lines، کوه پیمایی در اواراز و بازدید از آثار طبیعی و باستانی پرو مانند: جنگل های آمازون، شهر لیما، دره ی کولکا، منطقه ی تاریخی Batan Grande، شهر تاریخی آرکیپا، چاچا پویاس و منطقه ی باستانی چان چان از دیگر تفریحات گران قیمت و لوکس در کنار پیمودن مسیر اینکا تریل محسوب می شود.
مالدیو
مالدیو، کوچکترین کشور قاره ی آسیا، بهشت رویایی گردشگران است. اگر می خواهید یک سفر کاملا لاکچری را تجربه کنید، در سواحل شن های سفید آفتاب بگیرید و شب ها در سواحل درخشان قدم بزنید، حتما به مالدیو سفر کنید. این کشور پر است از اقامت گاه های لوکس و مجلل با چند ده جزایر کوچک که می تواند تنها مختص شما باشد در وسط اقیانوس زیبای هند در جوار موجودات شگفت انگیز دریایی. مالدیو کشوری گرمسیری است و در هر زمان از سال که احساس کردید نیاز به یک مکان لوکس برای استراحت و تفریح دارید، مالدیو می تواند اولین انتخاب شما باشد.
کایت سواری، ویندسرفینگ، موج سواری، اسنورکل، غواصی، ماهیگیری از جمله تفریحات لاکچری و فرح بخش در جزایر مالدیو است. در کنار همه ی اینها پیش نهاد می شود که حتما از مناطق تاریخی مالدیو که بیشتر در شهر ماله پایتخت مالدیو واقع شده اند دیدن فرمایید و از غذاهای سنتی این کشور کوچک ولی بی نظیر که ماده ی اصلی تشکیل دنده ی آن آبزیان هستند بچشید و رستوران های بسیار شیک و مدرن که انواع غذاهای محلی و بین المللی را طبخ و سرو می کنند را از دست ندهید.
پرتغال
یکی از مشهور ترین کشورهای اروپای غربی که در جزایر ایبری واقع شده است و از مقاصد سفر های لاکچری به شمار می آید کشور تاریخی پرتغال است. آب و هوای پرتغال مدیترانه ای و مشابه با کشور اسپانیاست. با توجه به اینکه این کشور در تاریخ خود یکی از کشورهای مشهور به کشف و توسعه ی سرزمین های جدید بوده است از تنوع غذایی بالایی برخوردار است . امکان ندارد در این کشور شما غذایی که باب طبع و ذائقه ی شماست یافت نشود. انواع غذاهای دریایی، خوراک ها و استیک ها در رستوران ها طبخ و سرو می شود.
لیسبون پایتخت کشور پرتغال، تاویرا، سیسیمبرا، ویلا نورا دو میلفونتس، ساحل دونا آنا، از جمله مناطق ساحلی و البته تاریخی می باشند که گردشگران می توانند انواع تفریحات ساحلی باب میل خود مانند موج سواری را در آن بیایند و در کنارش از غذاهای سنتی این شهرها میل بفرمایند. در کنار تفریحاتی که برای آن برنامه ریزی می شود حتما زمانی را باید برای دیدن مناطق تاریخی پرتغال در نظر گرفت. آکواریوم عظیم لیسبون، موزه های بی نظیر این کشور تاریخی، کاخ ها و قصرهای مجلل که بر فراز کوه ها قرار گرفته اند می توانند یک سفر لاکچری را به یک سفر تاریخی تبدیل کنند.
سنگاپور
سنگاپور که روزی یکی از مستعمرات کشور انگلیس بوده است ، اکنون یکی از پیشتازان عرصه ی اقتصاد است. کشوری گران با قیمت های سرسام آور که به دلیل جاذبه های گردشگری فراوان از پارک های استوایی، غذاهای چینی و هندی تا سواحل زیبا تبدیل به مقصد توریستی سرمایه دارن گشته است. به علت وجود آب و هوای گرم می توانید در هر زمان از طول سال نیاز به استراحت و تفریحات فارغ از کار پیدا کردید در این جزیره ی استوایی سفری لاکچری را تجربه کنید. مراکز خرید لوکس، هتل های مجلل و رستوران های مشهور در سرتاسر سنگاپور به چشم می خورند.
گردشگاه معروف مارینا بی سندز (Marina Bay Sands) که خود به تنهایی شامل تمامی جاذبه های گردشگری سنگاپور می تواند به شمار بیاید یکی از لوکس ترین و لاکچری ترین نقاط دیدنی سنگاپور است. یک هتل به همراه مراکز خرید گران قیمت که شامل برند های معروف جهان می باشد، موزه ی ارت ساینس ، اسکای پارک و استخر بی نهایت که تنها برای مهمانان هتل قابل استفاده از از اندک جاذبه های گردشگری سنگاپور می باشند. پرنده ی سنگاپور که دومین چرخ و فلک بزرگ دنیا است، محله ی چینی ها، باغ های خلیج، اسکله ی کلارک و جزیره ی Pulau Ubin از دیگر جاذبه های گردشگری سنگاپور در سفری لاکچری است که طعم لذت بخش ثروت را به سرمایه داران می چشاند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا