گردشگری

بهترین بازیها برای سفرهای جاده‌ای

ناظم نیوز: سفرهای جاده‌ای خسته کننده هستند اما در واقع نمیبایست اینگونه باشد. با بازیهای خنده دار در سفر کاری کنید که هم گروهی‌هایی که مدام چشمانشان بر روی صفحه تبلت و موبایل است، موبایل‌ها و تبلت‌هایشان را کنار بگذارند و در کنار هم از سفر لذت ببرید. البته منظور ما از بازی، بازی گل یا پوچ نیست.

در این مقاله چند نمونه از بهترین بازیهایی که در جاده میتوان انجام داد را بیان خواهیم کرد که این بازیها ساعت‌ها شما را در سفر سرگرم خواهند کرد. همراه با ناظم نیوز باشید.

اونا کی هستن؟
یک نفر در ماشین فردی از ماشین‌های نزدیک را انتخاب می‌کند و بقیه افراد درباره آن شخص مورد نظر یک داستان می‌سازند. داستان ها پایانی ندارند و بهترین و خلاقانه‌ترین داستان برنده مسابقه خواهد بود.

چالش نوشیدنی
*هشدار: این بازی را برای مسافت‌های طولانی انجام ندهید*
اگر ماشین برای استراحت توقف کرد یه بسته از نوشیدنی مورد علاقه‌تان را بخریدو بازی اینگونه است که افراد در گروه‌های دو به دو نوشیدنی ها را می‌نوشند و هر کس که زودتر احتیاج به دستشویی پیدا کرد بازنده مسابقه خواهد بود. فقط قبل از اینکه همه چیز کثیف شود از توقف وسیله مطمئن شوید.

چالش خواندن
آیا فکر می‌کنید که بهترین سلیقه انتخاب موسیقی را سفرهای جاده‌ای دارید؟ این را با همسفران خود به چاش بگذارید و با هم رقابت کنید. به عنوان مثال یکی از همسفران پیشنهاد آهنگ هیپ هاپ دهه نود را می‌دهد و دو شرکت کننده یک دقیقه زمان دارند تا آهنگ مورد علاقه خودشان در این زمینه را بیابند. پس از انتخاب آهنگ هر شرکت کننده آهنگ را برای دیگر همسفران میخواند. پس از شنیدن آوازها همسفران تصمیم می‌گیرند که کدامیک را بیشتر پسندیدند. در نهایت هر کسی که بیشترین برد را در این مسابقه داشت برنده نهایی مسابقه است و عنوان “بهترین سلیقه در موسیقی” را دریافت میکند.

اینو شنیدی؟!
دانش خود را در مورد خبرها و شایعات اخیر اتفاق افتاده امتحان کنید. این مسابقه این است که دو تیم درست کنید یکی از تیم‌ها با جمله اینو شنیدید که …. افتاده؟ از یک اتفاق یا یک خبر می‌گوید و تیم مقابل باید حدس بزند که آیا اتفاق درست است یا نه. اگر درست جواب بدهند دو امتیاز می‌گیرند و اگر اشتباه بگویند دو امتیاز به تیم مقابل می‌رسد. اگر تیم مقابل از شما بخواهد که درباره خبر بیشتر توضیح دهید امتیاز شما در آخر دوبرابر می‌شود.

گاوها طرف من هستن
این مسابقه بسایر ساده است و در سفرهای جاده‌ای بمب خنده است. مسابقه اینگونه است که شما در طول جاده هر زمان که گاوی را مشاهده کردید که در طرف شما در ماشین بودند میبایست زودتر از دیگران فریاد بزنید گاوها طرف من هستن. همچنین اگر در سوی دیگر ماشین گاوها رو دیدید و زودتر از فردی که آن سو نشسته فریاد بزنید گاوها طرف تو هستن امتیازهای او را هم بدست خواهید آورد. حتی اگر در جاده قبرستان هم دیدید داد بزنید شبح گاو و اینگونه باز هم امیتاز خواهید داشت.

ماو، گاو
بازی دیگری که برای دوستاران گاو مناسب است این است که راننده ماشین کمی زمانی که به گاوها نزدیک شد از سرعت خود بکاهد و بلند بگوید ماو، اگر گاوها به سمت شما نگاه کردند یک امتیاز می‌گیرید و اگر با این کار توجه دیگر حیوانات رو هم جلب کردید نیم امتیاز دیگر می‌گیرید.

من این کار رو انجام دادم اما شرط میبندم که تو اونو انجام ندادی
این بازی با ده انگشت دست شروع می‌شود. این صورت است که یک نفر از کاری که انجام داده می‌گوید و بقیه همسفران اگر آن را انجام نداده باشند یکی از انگشتان خود را پایین می‌اورند. کسی که تنها یکی از انگشتانش بماند برنده مسابقه است.

استاد غذا خریدن
این مسابقه به این صورت است که مسافران در هر توقف در پمپ بنزین میبایست یک ساندویچ درست شده در آن محل را بخرد. در آخر برنده کسی است که بیشترین غذا را خریده باشد.

قوطی عهد
در طول سفر بسیاری از کلمات مانند پمپ ینزین، دستشویی، غذاخوری و … مدام تکرار می‌شوند. یک قوطی تهیه کنید و هر بار که این کلمات تکرار شد مقداری پول مانند یک دلار درون آن بیاندازید. در حین سفر مسافران را به حرف بکشید تا این کلمات بشیتر تکرار شود. در آخر این پول خرج بنزین و غذای همه می‌شود.

با آواز حرف بزنید
سعی کنید در سفر حرف‌هاتون رو با ریتم و آهنگ بگویید. بسیاری از شماها احتمالا می‌خواهید بیرون بروید و آواز بخونید اما بدانید که آواز خواندن اجازه نمی‌خواهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا