کشاورزی

برومندی : برنامه ارتقاء بهره‌وری در بخش کشاورزی کلید خورده است

ناظم نیوز: برومندی تاکید کرد: برنامه ارتقاء بهره‌وری در بخش کشاورزی کلید خورده و وزارت جهاد کشاورزی در این راستا اهتمام ویژه دارد.

به گزارش ناظم نیوز به نقل از  DA1news به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: تکمیل بستر شهرک‌های گلخانه‌ای اعم از برق، آب و گاز در اولویت دولت و وزارت جهاد کشاورزی است.

محمدمهدی برومندی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح یک واحد تولید سازه‌های گلخانه‌ای در شهرک صنعتی لیا افزود: تکمیل این بسترها فضا را برای ورود بخش خصوصی و سرمایه گذاران تسهیل می‌کند.
وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های تحولی دولت توسعه گلخانه‌ها است که در برنامه هفتم توسعه برای توسعه ۱۵۰ هزار هکتار گلخانه هدف گذاری شده است.
برومندی تاکید کرد: برنامه ارتقاء بهره‌وری در بخش کشاورزی کلید خورده و وزارت جهاد کشاورزی در این راستا اهتمام ویژه دارد.
این مسئول با بیان اینکه ۲۵ میلیون تن محصولات باغی در کشور تولید می‌شود؛ ادامه داد: در سال جاری برای تولیدات موز و برخی میوه‌های گرمسیری برنامه خودکفایی آغاز شده است.
برومندی استان قزوین را نگین درخشان کشور عنوان کرد و گفت: این استان با ۷۰۰ هزار تن محصول باغی سهم مهمی در تامین امنیت غذایی دارد و توانسته در تولید برخی محصولات استراتژیک رتبه اول تا پنجم کشور را داشته باشد.
معاون وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: اهمیت استان قزوین تاجایی است که رهبری در مورد این دشت تاکیدات فراوانی داشته‌ و همه باید در این راستا اهتمام داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا