اقتصادیبازرگانی

احمد خانی نوذری: دریافت شناسه کالا برای ثبت سفارش برنج ضروری است

پایگاه خبری ناظم نیوز: به دلیل بررسی سیستمی درخواست مجوز ثبت سفارش برنج در سامانه متمرکز تجارت خارجی وزارت جهادکشاورزی، از این پس دریافت شناسه کالا ضروری است.

به گزارش ناظم نیوز به نقل از  Da1news به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی، احمد خانی نوذری سرپرست معاونت توسعه بازرگانی با تاکید بر اخذ شناسه کالا برای ثبت سفارش واردات برنج گفت: با توجه به جلسات آموزشی و توجیهی واردکنندگان برای دریافت شناسه کالا و تناظر آن با کد IRC با همکاری دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت و سازمان غذا و دارو، از وارد کنندگان برنج درخواست می‌شود برای دریافت شناسه کالا از سامانه جامع تجارت به آدرس ntsw.ir مراجعه کنند.

وی افزود: متقاضیان درخواست برقراری تناظر شناسه کالا و کد IRC (در صورتی که شرکت از قبل این کد را دریافت کرده باشد) در سامانه سازمان غذا و دارو به نشانی my.fda.gov.ir ثبت کرده و شناسه کالای مربوطه را به دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهادکشاورزی ارایه کنند.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی در پایان یادآور شد: بر اساس نامه این معاونت در تامین کالای اساسی و قبول درخواست وارد کنندگان برنج و تمدید مهلت دریافت شناسه کالا برای ثبت سفارش از ۱۵ به ۲۵ تیرماه، وارد کنندگان ‌باید در اسرع وقت نسبت به دریافت شناسه کالا، ثبت تناظر و ارایه لیست از طریق انجمن‌های مربوطه اقدام کنند.

گفتنی است؛ بنابر اظهارات خانی نوذری پس از تاریخ مذکور کلیه سفارشات بدون شناسه کالا از سوی وزارت جهادکشاورزی مردود خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا