اقتصادیبازرگانی

آمادگی سفارتخانه ایران در عمان برای حمایت از صادرکنندگان خرما

پایگاه خبری ناظم نیوز: احمد بنافی فرماندار دشتستان در راس گروه صادراتی خرما با علی نجفی سفیر ایران در عمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار ناظم نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، احمد بنافی فرماندار دشتستان در راس گروه صادراتی خرما با علی نجفی سفیر ایران در عمان دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار دشتستان با تشریح وضعیت جغرافیایی و اقتصادی استان بوشهر و شهرستان دشتستان به ویژه در حوزه کشاورزی از آمادگی برای صادرات خرما به کشور عمان برای دستیابی به بازارهای جدید خبر داد و گفت، تشکیل گروه‌های صادراتی یا به عبارتی کنسرسیوم‌های صادراتی خرما با همین هدف صورت گرفته است.

وی ادامه داد در نمایشگاه‌های خرما در منطقه شرکت می‌کنیم تا بتوانیم با عرصه محصولات خرما که در استان بوشهر و شهرستان دشتستان بسته‌بندی و فرآوری می‌شوند، هم ظرفیت‌های جدید را به خوبی شناسایی کنیم و هم بتوانیم محصولات تولیدی خود را با هدف دستیابی به بازار جدید عرضه کنیم.

علی نجفی سفیر ایران در عمان نیز ضمن تشریح شرایط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی عمان و همچنین بیان چالش‌ها و فرصت‌های صادراتی و تجاری، از آمادگی‌ سفارتخانه جمهوری اسلامی در عمان برای همکاری و حمایت از صادرکنندگان خرما استان بوشهر برای تسهیل در صادرات محصولات به عمان خبر داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا