اقتصادیبورس

ارائه تجربه توسعه کارگزاری مفید با استفاده از فناوری در GITEX 2023

ناظم نیوز : تجربه کارگزاری مفید در افزایش تعداد کاربران از یک میلیون تا ۱۱ میلیون نفر طی یک سخنرانی در نمایشگاه GITEX 2023 ارائه شد.

دارک استیج به عنوان یکی از پنج سالن سخنرانی اصلی GITEX 2023، ساعت ۱۱:۳۰ صبح روز پنجشنبه ۲۷ مهر میزبان کارگزاری مفید بود تا تجربه مفید در استفاده از فناوری برای مدیران و کارکنان ارشد شرکت‌های فناوری و مالی جهان به اشتراک گذاشته شود.

مدیر معاملات آنلاین کارگزاری مفید در سخنرانی خود ابتدا به سابقه بازار بورس تهران و داستان کارگزاری مفید در مقام یکی از بزرگ‌ترین کارگزاری‌های بورس در خاورمیانه اشاره داشت، وضعیت موجود این شرکت را توصیف کرد و به تشریح چشم‌انداز آینده آن پرداخت.

به‌گفته مهدی سیف‌اللهی، استفاده از فناوری و ابزارهای مالی مبتنی بر فناوری یکی از مهم‌ترین ابزارهای امروزی در بازارهای بورس محسوب می‌شود و کارگزاری مفید توانسته است با استفاده از فناوری‌های آنلاین از سال ۲۰۱۰ تاکنون، ابتدا پلتفرم‌های آنلاین معاملات سهام را ارائه کند و به همین علت تعداد کاربران خود را در مقیاس بالایی افزایش دهد.

در حضور شرکت‌کنندگان GITEX 2023 شرح داده شد که کارگزاری مفید از سال ۲۰۱۶ با ارائه اپلیکیشن تلفن همراه معاملات آنلاین مسیر تازه‌ای را پیش روی مشتریان خود گذاشت و از سال ۲۰۱۹ با امکان ثبت‌نام آنلاین مشتریان، تمام فعالیت‌های غیرحضوری مربوط به معاملات را برای کاربران ممکن ساخت.

در این ارائه برای شرکت‌کنندگان در نمایشگاه GITEX 2023 درباره جایگاه مفید مطرح شد که این کارگزاری بزرگترین کارگزاری بورس ایران است و ۳۰ درصد سهم معاملات آنلاین را در اختیار دارد. ارزش این معاملات از طریق سامانه‌های معاملاتی مفید طی ۱۲ ماه گذشته معادل ۲۵ میلیارد دلار بوده است، کارگزاری مفید در کشور پنج هزار نقطه دسترسی و مرکز ارتباطات با مشتریان دارد و با پرسنل ۱۳۰۰ نفری خود به ۱۱ میلیون کاربر خدمات می‌دهد.

در پایان این ارائه تاکید شد که کارگزاری مفید اولویت بالایی برای فناوری در چشم‌انداز و مسیر پیش روی خود قائل است.

رویداد GITEX 2023 در روزهای ۱۶ تا ۲۰ اکتبر ۲۰۲۳ مصادف با ۲۴ تا ۲۸ مهر ۱۴۰۲ در مرکز تجارت جهانی شهر دبی در امارات متحده عربی برگزار شد. این نمایشگاه بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات در جهان است و هر سال میزبان بزرگ‌ترین شرکت‌ها و برجسته‌ترین متخصصان فناوری جهان است. مدیران شرکت‌های بزرگ جهان در این رویداد تجربیات خود را با یکدیگر در میان می‌گذارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا