آموزش و پرورشجامعه

وبینار مهارت‌های زندگی وشایستگی‌های کلیدی در قرن ۲۱ برگزار می شود

وبینار «مهارت‌های زندگی و شایستگی‌های کلیدی در قرن ۲۱» امروز برای علاقمندان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، وبینار «مهارت‌های زندگی و شایستگی‌های کلیدی در قرن ۲۱» با ارائه ‏محمد حسین شریفیان دکترای روانشناسی تربیتی از دانشگاه شهید بهشتی‬ امروز‬ دوشنبه ۱۷ آبان ماه ‏ساعت ۱۷ الی ۱۸:۳۰ برگزار خواهد شد.‏‬ این وبینار در رویداد «سرآمدشو» ارائه می شود.

لیلی نبی زاده‬ دبیر رویداد سرآمدشو درباره این وبینار گفت: ‎معلمی شغل نیست، هنر است، ذوق ‏است، ایثار است.‬ معلم‌ها متفاوتند، معلم‌هایی هستند که برای بهره‌وری و رشد دانش‌آموزان شان هر ‏روز تلاش می‌کنند و جهت انسان‌سازی و تربیت نسل حاضر و نسل آینده قدم‌های مثمرثمری ‏برمی‬ دارند. نقش آنها در تعلیم و تربیت و انسان‌پروری بسیار پررنگ است پس بنابراین همه ما در هر جایگاهی که هستیم باید برای سرآمدشدن جایگاه معلمان با بهره‌مندی از دانش روز و کمک به پیشرفت ‏کشور در تمام ابعاد مختلف گام برداریم.

وی‬ ادامه‬ داد: روزی همه ما دانش‌آموز و دانشجو بودیم و به واسطه دلسوزی ‏و تعلیم و تربیت همین معلمان بود در مقابل‌شان پشت این میزها ایستاده‌ایم. در همه فرهنگها به مقام علم ‏و دانش و آموزگاران و اساتید و دانشمندان تاکید ویژه‌ای شده که باید برای این جایگاه ارزش و بهای ‏ویژه‌ای قائل شد. رویداد سرآمدشو امروز برای سرآمدشدن همه معلمان دلسوز و افراد دغدغه‌مند ‏حوزه‌ی آموزش و تعلیم و تربیت است که می خواهند هرچه بیشتر در مسیر تعلیم و تربیت نسل ‏حاضر و نسل آینده قدم بردارند.‏

وی بیان کرد: ما به دنبال تغییر در آموزش هستیم و برای رسیدن به این ‏هدف‌ها صبوری و پیگیری لازمه‌ی کار است. هدف از ‏برگزاری این وبینارها‬ توانمند کردن معلمان و کادر آموزشی برای ورود به عرصه‌های نوین، ایجاد شبکه و رسیدن به هم‌افزایی با کمک فعالان و دست‌اندرکاران نظام آموزشی کشور، کمک رساندن و مشاوره به افراد با استعداد حوزه آموزش در مسیر هدف‌های‌شان، ایجاد بستری برای ایده‌های آموزشی برای فعالیت‌های مفید آموزشی و تعلیم و تربیتی ‏‬است.

وبینار ‬ «مهارت‌های زندگی و شایستگی‌های کلیدی در قرن ۲۱» ‬ قرار است یافته‌هایی از بررسی مدل‌های یادگیری را در حوزه‌ی مهارت‌های ‏زندگی و شایستگی‌های کلیدی قرن ۲۱ به‬ اشتراک بگذارد. همچنین در این وبینار زمینه‌ای برای آشنایی معلمان با شایستگی‌های کلیدی ‏فراهم می‌شود. از دیگر اتفاقات این رویداد، می‌توان به دست‌یابی به منابع کاربردی و مناسب ‏معرفی شده توسط مخاطبان و شناخت منبع‌های معتبر آموزشی اشاره کرد.‏

برای ثبت نام برای‬ حضور‬ در‬ این‬ وبینار‬ می‬ توانید‬ به آدرس ‏zaya.io/n7sgo ‎مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا