فوتبال ایرانورزش

هنوز از تصمیم داور علیه تیم ملی فوتسال ایران مات و مبهوت هستم!

با گذشت دو روز از بازی تیم ملی فوتسال ایران مقابل قزاقستان، واکنش‌ها به گل جنجالی قزاق‌ها که با تصمیم عجیب داور به دست آمد، ادامه دارد.

به گزارش ناظم نیوز، تیم ملی فوتسال ایران روز دوشنبه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۱ برابر قزاقستان با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد و از این مسابقات حذف شد.

ایران در این مسابقه ابتدا از حریفش با دو گل پیش افتاد و در ادامه سه گل دریافت کرد تا شکست تلخی را تجربه کند. گل دوم قزاق‌ها البته در صحنه‌ای جنجالی رقم خورد؛ جایی که داور استرالیایی مسابقه به اشتباه خطای محمد شجری بازیکن ایران را اعلام کرد. بازیکنان قزاقستان هم از این فرصت که پشت دروازه ایران به دست آمده بود، گل تساوی را به ثمر رساندند.

علیرضا سهرابی داور سابق بین المللی فوتسال ایران به ناظم نیوز گفته بود که داور بازی اشتباه بزرگی مرتکب شده و حرکت شجری به هیچ عنوان خطا نبوده است.

این صحنه در شبکه‌های اجتماعی هم بازتاب گسترده‌ای داشته و خبرنگاران و رسانه‌های مختلف از کشورهای مختلف به آن واکنش نشان داده‌اند.

یکی از این واکنش‌ها مربوط به «استیو هریس» خبرنگار فوتسال ژاپن است. هریس با بیان اینکه هنوز از این تصمیم داور مات و مبهوت است، تاکید کرد که محمد شجری کاری انجام نداده که مستحق دریافت کارت زد و اعلام خطا به سود قزاقستان باشد. به گفته هریس، شجری حتی اقدام به فریب داور و شبیه سازی هم نکرده است که بخواهد کارت بگیرد. در واقع واکنش شجری و روی زمین افتادن او به دلیل پرتاب پای هیگوئیتا دروازه بان قزاقستان بوده که این واکنش هم کاملاً طبیعی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا