تجارت

ثبت درخواست نقل و انتقال دانشجویان علوم پزشکی آغاز شد

سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی جهت نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از امروز سوم آبان فعال شد و دانشجویان تا شنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ فرصت دارند درخواست خود را ثبت کنند.

به گزارش خبرنگار ناظم نیوز، تمامی دانشجویان باید برای ثبت درخواست، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضاهای انتقال و میهمانی جهت نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به صورت اینترنتی به سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی مراجعه کنند.

ثبت نام دانشجویان متقاضی در دانشگاه‌های مبداء و بارگذاری مدارک لازم از امروز دوشنبه ۳ آبان ماه تا پنجشنبه ۴ آذر ماه ۱۴۰۰ انجام می شود.

بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبداء و ویرایش توسط دانشجو در فرصت شنبه ۶ آذرماه تا پنجشنبه ۱۸ آذر ماه ۱۴۰۰ صورت می گیرد.

نتیجه توسط دانشگاه مبداء در بازه زمانی شنبه ۲۰ آذرماه تا شنبه ۴ دیماه ۱۴۰۰ اعلام می شود. بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد و ویرایش توسط دانشجو در مدت زمانی یکشنبه ۵ دیماه تا یکشنبه ۱۹ دیماه ۱۴۰۰ صورت می گیرد.

نتیجه توسط دانشگاه مقصد در بازه دوشنبه ۲۰ دیماه تا شنبه ۳۰ دیماه ۱۴۰۰ اعلام خواهد شد.

با توجه به ممنوعیت انتقال دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی، تصمیم گیری در خصوص انتقال این دسته از دانشجویان طبق روال سنوات گذشته در کمیسیون موارد خاص انتقال دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (Ph.D.) انجام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا