فوتبال ایرانورزش

شروع ناامید کننده تیم ریشه‌دار/آیا ماشین همچنان در جاده سقوط است؟

شروع نا امید کننده تیم ریشه دار ماشین سازی در لیگ دسته اول این سئوال را پیش می‌آورد که آیا این تیم قدیمی همچنان در جاده تنزل و سقوط طی مسیر می‌کند؟

به گزارش خبرنگار ناظم نیوز، هفته دوم رقابتهای لیگ دسته اول در حالی سپری شد که تیم فوتبال ماشین سازی که در هفته نخست شکستی سنگین و خانگی با ۴ گل مقابل شهرداری همدان متحمل شد، در هفته دوم هم در بابل نصیبی جز شکست نداشت و با دریافت ۲ گل مقابل تیم رایکا، دومین شکست خود را در دومین هفته از این رقابت‌ها پذیرا شد.

۲ شکست در ۲ هفته، بدون گل زده و با ۶ گل خورده از ماشین سازی تیمی انتهای جدولی در پایان هفته دوم این رقابت‌ها ساخته است تا این سئوال پیش آید که آیا ماشین سازی که فصل گذشته را با نتایجی بسیار ضعیف در لیگ برتر، سقوطی زودهنگام به لیگ یک داشتند، با همان دست فرمان در لیگ به سمت سقوط به لیگ دو پیش می‌رود؟

البته که در پایان هفته دوم برای صحبت از صعود و سقوط بسیار زود است، اما استارت ضعیف و ناامید کننده ماشین سازی در لیگ یک با توجه به سابقه فصل پیش این تیم در لیگ برتر، بیشتر می‌تواند شائبه فصلی توام با ناکامی برای این تیم در لیگ یک را رقم بزند.

در حال حاضر ۴ تیم ویستا توربین، مس شهر بابک، پارس جنوبی جم و ماشین سازی بدون امتیاز هستند که البته مس شهر بابک و پارس جنوبی جم تنها یک بازی انجام داده‌اند. در بین این ۴ تیم، ماشین سازی با با ضعیف‌ترین تفاضل گل (۶-) در قعر جدول قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا