تجارت

آغاز پخش مسابقه «کهکشان» از شبکه پنج

با پایان پیش تولید و ضبط مسابقه «کهکشان» این برنامه تعاملی با اجرای نیما فلاح از امشب روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

به گزارش ناظم نیوز به نقل از روابط عمومی برنامه، پس از ۸ ماه پیش تولید و با پایان یافتن مراحل ساخت دکور و آغاز ضبط مسابقه «کهکشان» در مهر ماه، نخستین قسمت از این مسابقه امشب ۶ آبان ماه ساعت ۲۱ از شبکه پنج روی آنتن می‌رود.

دکور مسابقه «کهکشان» در فضایی ۲۰۰۰ متری طراحی شده است و عوامل این مسابقه پس از فوت ارشا اقدسی در مقام مجری، دست به جستجوی فراوانی برای انتخاب جایگزین زدند و در نهایت با انتخاب نیما فلاح به عنوان مجری- بازیگر توانستند ضبط این برنامه را آغاز کنند.

این مسابقه با داشتن فناوری‌های نوین و واقعیت افزوده به عنوان اولین مسابقه تلویزیونی مبتنی بر واقعیت افزوده ساخته شده است و شرکت کنندگان در مسابقه سفری را در دل تاریخ آغاز می‌کنند.

«کهکشان» یک مسابقه داستانی آینده‌محور است که مخاطب را ابتدا با ابعاد بازی خود درگیر و به تدریج ابعاد قصه‌اش را به مخاطب معرفی می‌کند. قصه‌ای که به مرور به این مسابقه اضافه ‌می‌شود، این برنامه را وارد فاز تازه ای خواهد کرد و پارسا عالمی مجری مسابقه و مادربزرگ‌هایش مخاطب را به سمت رویاهای بزرگ خودشان روانه خواهند کرد.

این مسابقه در گروه اجتماعی شبکه پنج سیما تولید شده و مجری طرح آن مرکز نوآوری رسانا است. تهیه‌کنندگی این مسابقه برعهده کمیل سوهانی است و محمدصادق باطنی به عنوان طراح مسابقه و محسن تقوی زنوز مشاور پروژه هستند. همچنین بهراد رضازاده به عنوان جانشین تهیه و مدیر تولید، فاطمه دلاوری به عنوان سردبیر، مهدی آتش جام و موسسه اصحاب رسانه پویا به عنوان مدیر فنی و طراح و مجری اپلیکیشن برنامه، محمدرضا درخشان به عنوان کارگردان، بهراد جوانبخت به عنوان طراح هویت بصری و شهرام قاسمی در مقام طراحی و ساخت دکور این مسابقه ایفای نقش می‌کنند.

این مسابقه قرار است در پاییز و زمستان امسال، پنچشنبه و جمعه هر هفته حوالی ساعت ۹ شب از شبکه ۵ سیما پخش شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا