اجتماعی

تشریح برنامه‌های هفته سلامت در منطقه 12 پایتخت؛
اهدای نشان سلامت به مدیریت بیمارستان امیراعلم

ناظم نیوز : شهردار منطقه 12، در تشریح برنامه‌های هفته سلامت در این منطقه از اهدای نشان سلامت به مدیریت بیمارستان امیراعلم به دلیل تلاش‌های بی‌وقفه در امدادرسانی به بیماران در موج چهارم کرونا خبر داد.

به گزارش ناظم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، علی‌محمد سعادتی، شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر و گرامیداشت هفته سلامت گفت: اجرای ویژه‌برنامه‌های هفته ملی سلامت در قلب طهران با شعار ساختن جهانی عادلانه‌تر و سالم در دستور کار قرار گرفت.
سعادتی با یادآوری زحمات کادر درمان در دوران شیوع کروناویروس افزود: این هفته فرصت مناسبی برای شهرداری و سازمان‌های متولی حوزه سلامت است تا ضمن هم‌افزایی برای انجام فعالیت‌های حوزه سلامت، در این عرصه گام‌های عادلانه‌تری بردارند.
وی از اهدای نشان سلامت به مدیریت بیمارستان امیراعلم به دلیل تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان این بیمارستان به منظور ارائه خدمات درمانی در دوران اپیدمی کرونا خبر داد و گفت: اهدای نشان خدمت به دو نفر از پیشکسوتان حوزه سلامت برای ارائه خدمات درمانی سلامت‌محور به شهروندان در بیمارستان‌های امیراعلم و سیدالشهدا (ع) و تقدیر از رئیس و کارکنان مرکز بهداشت شرق تهران به منظور اجرای طرح محله‌محور شهید حاج قاسم سلیمانی از جمله اقدامات این منطقه در هفته سلامت بوده است.
شهردار قلب طهران از دیگر برنامه‌های اجراشده در این هفته را تقدیر از مراکز جامع سلامت، پایگاه‌های بهداشت و ان‌.جی‌.اوهای سلامت‌محور مستقر در سطح منطقه به منظور ارائه خدمات رایگان در محلات محروم این منطقه، تقدیر از دبیران منطقه‌ای کانون‌های اجتماع‌محور سطح منطقه، تقدیر از سه اقدام برتر طرح همگام سلامت، برگزاری پویش نانوایی‌های حامی سلامت و برگزاری چهار وبینار تخصصی با موضوعات مرتبط با کرونا برشمرد.
وی همچنین به برگزاری بیش از بیست کارگاه آموزشی و انتشار محتواهای آموزشی در فضای مجازی اشاره کرد و ادامه داد: توزیع پک‌های بهداشت شامل ماسک و محلول ضدعفونی‌کننده بین شهروندان و اعضای منتخب کانون‌های سلامت‌محور سطح منطقه و بسته‌های ماسک بین رانندگان موتورپول منطقه نیز از برنامه‌های اجراشده در این هفته بوده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا