فوتبال ایرانورزش

برنامه متفاوت پرسپولیس برای گلزنی به الهلال/تغییرات احتمالی ترکیب

کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس برنامه ای متفاوت برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا دارد.

به گزارش ناظم نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس نخستین بازی دوستانه خود را قبل از دیدار با الهلال عربستان مقابل پیکان تهران انجام داد که با تساوی یک – یک همراه بود.

سرخپوشان پایتخت در حالی مقابل خودروسازان به میدان رفتند که تمام بازیکنان خود را در اختیار داشتند اما کادر فنی این تیم با توجه به نزدیکی دیدار با الهلال تصمیم گرفت خبری از ترکیب این تیم به بیرون درز پیدا نکند.

با این حال طبق گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، حامد پاکدل تنها گل این تیم را مقابل پیکان به ثمر رساند.

یحیی گل محمدی قصد دارد تیمش را با کمترین تغییر نسبت به بازی با استقلال تاجیکستان برای بازی با الهلال روانه میدان کند تا بازیکنان باتجربه بتوانند مسیر صعود این تیم به نیمه نهایی را هموار کنند.

گل محمدی با اطمینان از استحکام بالای خط دفاعی تیمش می‌خواهد تغییراتی را در چینش بازیکنان خط حمله ایجاد کند. از این رو مهدی عبدی مهاجم جوان این تیم بار دیگر روی نیمکت قرار می‌گیرد تا عیسی آل کثیر به عنوان مهاجم هدف بازی کند.

عملکرد حامد پاکدل در تمرینات پرسپولیس نیز نظر گل محمدی را جلب کرده است اما کم تجربگی این بازیکن در رقابت‌های آسیایی باعث شده تا یحیی برای بازی با الهلال روی آل کثیر تمرکز کند.

یحیی که بازی‌های اخیر نماینده عربستان را مورد بررسی قرار داده است نقاط ضعف خط دفاعی این تیم را پیدا کرده و بر اساس آن می‌خواهد طراحی حملات پرسپولیس را در تمرینات انجام دهد.

تیم فوتبال پرسپولیس ۲۴ مهرماه مقابل الهلال عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا