اجتماعی

محلات منطقه ۲با پویش “کوچه تکانی” به استقبال بهار می رود

ناظم نیوز : معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه2 گفت: پویش كوچه تكاني شهر-- همدلی شهر با محوریت مشارکت شهروندان در نگهداشت و زیباسازی محلات اجرا می شود.

به گزارش ناظم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، علیرضا جعفری با اعلام این خبر گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و اجرای طرح استقبال از فصل بهار، پویش”کوچه تکانی” به منظور ايجاد روحيه نشاط و شادابي و جلب مشاركت شهروندان م در آراستگي معابر اجرا می شود.
وی با اشاره به رویکرد پویش مبنی بر مشارکت پذیری و تقویت همدلی شهروندان افزود: در همین راستا تلاش می شود با بهره گیری از تمامی پتانسیل های محلی وظرفيت هاي مردمی ، منتخبین محلات و شخصيتهاي برجسته ، شهري پاك و آراسته و سزاوار شهروندان را دربهار طبیعت نوید بدهیم .
وی با بیان اینکه این طرح روی موضوع نگهداشت تمرکز دارد گفت: به منظور جلب مشارکت مردم در هر کوچه طرح با برنامه های شاد و مفرح آغاز می شودو سپس برنامه های خدمت رسانی در حوزه فضای سبز، خدمات شهری،زیباسازی و … انجام می شود.
جعفری با اشاره به اینکه پویش خانه تکانی شهر- همدلی شهر در هر ناحيه يك محل اجرا می شود، افزود: این طرح در محله سعادت آباد–خیابان بهزاد، محله مرزداران–خیابان قموشی، محله کوی نصر–خیابان ناظریان قمی، محله آزمایش–خیابان کوهسار، محله سپهر–ارغوان غربی و… انجام می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا