ورزش

۱۲۳ مربی بررسی شدند / سخت‌گیری مورایس روی خرید بازیکن

اصفهان- مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: یک بازیکن خارجی در تمرینات سپاهان حاضر شد اما برای آسیب دیدگی کوچک توسط مورایس رد شد.

به گزارش ناظم نیوز، محمدرضا ساکت شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران در حاشیه مصاف دوستانه با خوشه طلایی ساوه اظهار داشت: پس از استعفای محرم نویدکیا، ۱۲۳ مربی در هیأت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مورد بررسی قرار گرفت و با ۲۳ نفر از آن‌ها جلسات ویدئویی گذاشته شد.

وی افزود: در نهایت با بررسی سوابق و عملکرد مربیان، ژوزه مورایس به عنوان سرمربی سپاهان برگزیده شد. ایشان سه روز به صورت محرمان به اصفهان آمد و از امکانات باشگاه سپاهان بازدید کرد. وقتی که مورایس به ایران آمد، اولین چیزی که مورد توجه قرارداد برنامه استراتژیک باشگاه بود و درباره اهداف و چشم‌انداز باشگاه نیز سوال پرسید.

مدیرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: مورایس پس از بررسی زیرساخت‌های باشگاه سپاهان، یک روز کامل فیلم بازی‌های سپاهان را دید و درباره بازیکنان نیز ارزیابی‌هایی کرد. او لیستی از بازیکنان تیم اصلی و پایه و همچنین فیلم بازی‌ها را همراه با خود برد. مورایس یک هفته‌ای ارزیابی کاملی از سپاهان داشت و سپس هدایت این باشگاه را پذیرفت. به اعتقاد او چشم‌اندازهای باشگاه با دیدگاه‌هایش تطابق داشت و امکان دست یابی به جاه‌طلبی‌های مورایس در قالب باشگاه سپاهان وجود دارد.

وی اضافه کرد: بعضاً در فضای مجازی توهین‌هایی به باشگاه سپاهان و مورایس می‌شود و برخی ادعا می‌کنند که افراد دیگری تیم را بستند؛ اما تیم فعلی سپاهان حاصل روزها بررسی مورایس از جوانب مختلف بازیکنان است. او برای انتخاب بازیکن نیز فلسفه و ارزیابی خاص خودش را دارد که در مجموعه هیأت مدیره باشگاه مطرح و سپس باشگاه برای جذب بازیکن اقدام کرد.

ساکت با انتقاد از برخی ادعاها در فضای مجازی تاکید کرد: برخی فوتبال اصفهان را برنمی‌تابند و به تیم‌های اصفهان توهین می‌کنند و صحبت‌ها و تصاویر غیرواقعی را مطرح می‌کنند. هم‌اکنون یک مربی بزرگ در سپاهان حاضر است که کار خود را از هشت صبح آغاز و ۱۰ شب به پایان می‌رساند.

وی ابراز داشت: مورایس در انتخاب‌هایش منطقی و دقیق است و ارزیابی‌های فنی خود را در باشگاه مطرح کرده. لذا در شأن یک مربی و باشگاه بزرگی نیست که افراد و صفحات مجازی این صحبت‌ها را مطرح کنند. تیم بر اساس دیدگاه‌های فنی مورایس بسته شده است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان تصریح کرد: در جریان تمرینات بازیکن خارجی آمد و تست پزشکی او یک آسیب کوچک را نشان داد که پس از ۱۰ روز بهبود می‌یافت، اما مورایس دست رد بر روی سینه این مربی بود. این بازیکن هشت روز بعد در کشور خود بازی کرد، اما مورایس دقت نظر ویژه‌ای دارد.

وی خاطر نشان کرد: مورایس دو روز پیش در هیأت مدیره باشگاه گزارش اردوی ترکیه را ارائه کرد و از امکانات، بازیکنان و تعهدات باشگاه و همبستگی تیمی ابراز رضایتمندی است. تیم به سمت دریافت فلسفه و متود مورایس پیش می‌رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا