استانها

کاهش ۷ تا ۱۲ درجه ای دمای هوا در استان تهران

تهران- مدیر کل هواشناسی استان تهران از کاهش ۷ تا ۱۲ درجه ای دمای هوا در استان خبر داد و گفت: با توجه به کاهش محسوس دما در ارتفاعات یخبندان شبانه سطح زمین پیش‌بینی شده است.

مجتبی جلالی در گفتگو با خبرنگار ناظم نیوز، از کاهش دمای هوا در استان تهران خبر داد اظهار داشت: دمای هوای این استان از بعد از ظهر پنجشنبه تا روز شنبه به طور میانگین بین ۷ تا ۱۲ درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد یافت.

جلالی افزود: طبق بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان قسمتی ابری تا نیمه ابری گاه همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و در نواحی پرتردد شهری افزایش غبار و گاهی انباشت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

مدیر کل هواشناسی استان تهران بیان داشت: از امروز چهارشنبه نفوذ موج بارشی و به تدریج افزایش ابر، باران و گاهی وزش باد شدید و در ارتفاعات باران و برف و مه رقیق و همچنین افزایش محسوس دما و در ارتفاعات یخبندان شبانه سطح زمین پیش‌بینی شده است.

وی عنوان داشت: از عصر امروز چهارشنبه ۱۲ آبان تا اواخر روز شنبه ۱۵ آبان وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، بارش متناوب و گاهی رگبار و رعد و برق این استان را فرا می‌گیرد و وضعیت جوی در حالت هشدار نارنجی خواهد بود.

جلالی اظهار داشت: بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای چهارشنبه ۲۳ و ۱۳، پنجشنبه ۱۹ و ۱۱، جمعه ۱۳ و ۸ و شنبه ۱۱ و۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا