گردشگری

پرشین هتل؛ نخستین ارائه‌دهنده‌ خدمات آنلاین رزرو هتل

مشهد ـ رئیس هیئت مدیره مجموعه پرشین هتل گفت: مجموعه پرشین هتل، نخستین ارائه دهنده خدمات آنلاین رزرو هتل و تور داخلی و خارجی است.

به گزارش ناظم نیوز، احسان افضل‌زاده نایینی در نشست خبری که به همت «مجموعه نیک رسانه» در سالن جلسات پرشین هتل برگزار شد، به تشریح فعالیت‌های مجموعه خود پرداخت و اظهار کرد: آژانس سریع سیر خراسان از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را متناسب با شرایط آن زمان که خدمات آفلاین و صدور بلیت کاغذی بود، آغاز کرد.

رئیس هیئت مدیره مجموعه پرشین هتل به پیشرفت تکنولوژی و ورود فناوری‌های دیجیتال به صنعت گردشگری اشاره کرد و گفت: بعد از چند سال و ورود به دنیای دیجیتال، مجموعه ما نیز به این سمت رفت و با ارائه خدمات آنلاین، سعی کرد مشکلات سفر را برای مسافران هموار کند.

وی با اشاره به استفاده از نیروی جوان و متخصص در مجموعه پرشین هتل برای تسهیل فرایند سفر برای مسافران، خاطرنشان کرد: این مجموعه برای اولین بار در کشور وب‌سایتی طراحی کرد که در آن محتوای تصویری، ویدئویی و متنی از تمام هتل‌های مشهد بارگذاری کرد.

این مجموعه تلاش کرده با ارائه پیشنهادهای اقتصادی، برای مسافران و گردشگرانی که به‌دنبال سفر با قیمت مناسب و اقتصادی هستند، امکان انتخاب بهترین مقصد را فراهم کند.

رئیس هیئت مدیره مجموعه پرشین هتل، عقد قرارداد با هتل‌های بیشتر، ایجاد تنوع در انتخاب هتل و ارائه تخفیف به مسافران و زائران را از دیگر اقدامات این مجموعه گردشگری برشمرد و تصریح کرد: مجموعه پرشین هتل بر پایه تولید دانش شروع به کار کرده است به نحوی که در این وب سایت سعی شده مقاصد گردشگری که در ایران ناشناخته مانده و کمتر کسی آن‌ها را می‌شناخته، با تولید محتوا این نقاط را به مردم و گردشگران معرفی کند.

افضل‌زاده نایینی، گسترش مقاصد سفر را سبب اشتغال‌زایی در این بخش دانست و تصریح کرد: رونق گردشگری باعث ایجاد اشتغال بیشتر در کشور می‌شود و تلاش مجموعه پرشین هتل نیز در این راستا بوده تا با افزایش سفر در داخل کشور، از خروج ارز جلوگیری کند.

وی گفت: یکی از اقدامات مهم و مؤثر مجموعه پرشین هتل، جمع‌آوری اطلاعات شهرهای مختلف کشور و تولید محتوای بصری مناسب با استفاده از نیروهای جوان و نخبه برای معرفی مقاصد گردشگری به مردم بوده است.

رئیس هیئت مدیره مجموعه پرشین هتل با بیان این‌که در وب سایت مجموعه پرشین هتل، پنلی ایجاد شد که هتل‌ها بتوانند قیمت‌ها و ظرفیتشان را به صورت صددرصد آنلاین در اختیار گردشگران قرار بدهند، افزود: از طرف دیگر، خدمات ما به گردشگران به‌صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود به‌نحوی که کارمندان ما در ساعت غیر اداری نیز پاسخگوی مشتریان هستند.

وی اضافه کرد: در کنار خدمات آنلاین، پشتیبان‌های مجموعه به‌صورت حضوری به هتل‌ها سر می‌زنند و از امکان و خدمات هتل‌ها بازدید می‌کنند تا اطلاعات صحیحی را به مشتری منتقل کنند حتی برای لمس درست خدمات هتل‌ها، اقامت رایگان به پشتیبان داده می‌شود که بتواند از همه امکانات هتل استفاده کنند تا اطلاعات درست در اختیار گردشگران قرار بدهند.

راه اندازی «کیش لند یار»

فضل‌زاده نایینی بیان کرد: یکی از شهرهای مقصد گردشگری کیش بود که بیشتر رانندگان تاکسی بودند که به مسافران مناطق گردشگری را معرفی می‌کردند و مسلمأ مکان‌هایی را معرفی می‌کردند که مسافت بیشتری داشته باشد، از این رو و برای رفع این مشکل، آژانس آسان گشت کیش در این شهر راه‌اندازی و وب‌سایت کیش لند یار فعال شد که علاوه بر موضوع رزرو هتل و تور، خدمات تفریحی نیز به مسافران ارائه می‌داد.

وی اضافه کرد: از آنجا که تأمین کنندگان خدمات تفریحی در کیش بسیار پراکنده بودند، پنلی در وب‌سایت طراحی شد تا تأمین‌کنندگان خدمات گردشگری بتوانند نرخ و ظرفیتشان را به‌صورت آنلاین در معرض انتخاب مسافران قرار دهند و آنان نیز به راحتی خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

رئیس هیئت مدیره مجموعه پرشین هتل با بیان این‌که جذب گردشگر خارجی یکی از اهداف مهم این مجموعه در سال‌های اخیر بود، خاطرنشان کرد: مجموعه پرشین هتل با استفاده از توان جوانان تلاش کرد با ارائه محتوا و خدمات قابل قبول، مقاصد مختلف گردشگری ایران را به گردشگران خارجی معرفی کند.

افضل‌زاده نایینی اظهار کرد: یکی از اهداف این مجموعه، کم کردن دغدغه‌های گردشگران است تا یک سفر مقرون به صرفه و بسته کامل سفر شامل رزرو تور، هتل و خدمات تفریحی و گردشگری را کامل در اختیار مسافران قرار دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا