فوتبال ایرانورزش

پرسپولیس خواستار کسر امتیاز استقلال شد!

ناظم نیوز: باشگاه پرسپولیس دو شکایت مختلف را از باشگاه استقلال طرح کرده است.

در حالی که با جذب بلانکو توسط استقلال، دوباره ماجراهای نقل و انتقالاتی تیم‌های مدعی اوج گرفته و هواداران این تیم مشغول درگیری مجازی با یکدیگر هستند، باشگاه پرسپولیس در اقدامی مهم از استقلال شکایت کرده است.
شکایت اول باشگاه پرسپولیس روز ۲۷ مهر ماه به سازمان لیگ ارسال شد که در آن سرخپوشان به موارد مختلف از جمله قرارداد حداقلی چند بازیکن و مربی در تیم استقلال اشاره کرده و خواستار رسیدگی شدند.
همچنین باشگاه پرسپولیس قرار است شکایت دیگری را روز شنبه به سازمان لیگ ارسال کند که موضوع این شکایت بلانکو، خرید جدید آبی‌پوشان تهرانی است.
نکته مهم اینکه اساسا باشگاه پرسپولیس باید شکایات خود را به سازمان لیگ ارسال کند و این نهاد شکایات را به کمیته‌های مختلف فدراسیون ارجاع می‌دهد که این بار کمیته انضباطی مورد اشاره قرار دارد.
باشگاه پرسپولیس معتقد است که آنها پیشنهاد ۶۰۰ هزار دلاری به بلانکو دادند اما او به دلیل رقم نازل پیشنهاد، ترجیح داد به ایران و پرسپولیس نیاید و حالا سرخپوشان استقلال را متهم به پرداخت رقم بیشتر به این بازیکن می‌کند. این در حالی است که گفته می‌شود قرارداد او با استقلال ۳۰۰ هزار دلار ثبت شده است.
قرمزها که با کسر یک امتیاز صدرنشینی انفرادی خود را از دست رفته می‌بینند، امیدوارند با این شکایت باشگاه استقلال را محکوم کنند تا آبی‌ها نیز در جدول رده‌بندی متضرر شوند – هدفی که روزهای آینده فوتبال ایران را جنجالی‌تر می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا