هنر

پخش مستندی ویژه ناشنوایان/ کارآفرینان به مناطق صعب‌العبور رفتند

نسخه ویژه ناشنوایان «از زمین خاکی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ایمان گودرزی از یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

به گزارش ناتظم نیوز، مجموعه مستند «از زمین خاکی» تولید شبکه مستند است که در ۵۲ قسمت روی آنتن می‌رود. این مستند به مناطق محروم کشور به ویژه نقاط صعب‌العبور رفته و ظرفیت‌های اقتصادی که در آنجا شکل گرفته است را نمایش می‌دهد.

«از زمین خاکی» روایت تصویری از سفرهایی است که به مناطق محروم کشور داشتیم، نقاطی که در ظاهر از پتانسیل اقتصادی زیادی برخوردار نیستند اما با این حال، با استفاده از ظرفیت‌هایی که در خود منطقه وجود داشته است، مردم آنجا دست به تولید زده و فعالیت‌های اقتصادی اثربخشی را آغاز کردند.

در حقیقت، خط اصلی فیلم، پرداختن به کارآفرینانی است که برخلاف تمام محدودیت‌ها و با دست خالی دست به فعالیت اقتصادی زدند.

هدف ما از ساخت این مجموعه مستند، معرفی افراد موفق در ایجاد و راه‌اندازی چرخه خرد و زودبازده اقتصادی است. تصویر افرادی که با کوچک‌ترین امکانات این چرخه را راه‌اندازی کرده و باعث اشتغال‌زایی برای دیگران هم شده‌اند.

پس از استقبال مخاطبان از «از زمین خاکی» حالا نسخه ویژه ناشنوایان این مجموعه مستند آماده شده و از امروز ۲۴ اردیبهشت روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸ روی آنتن می‌رود. این مجموعه در سایت شبکه مستند به آدرسdoctv.ir هم در دسترس خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا