اقتصادیکشاورزی

وزیر جهادکشاورزی: همه مطالبات گندم‌کاران پرداخت شد

ناظم نیوز: وزیر جهادکشاورزی گفت: با واریز ۳۵ هزار میلیارد تومان دیگر و جمع کل ۱۵۶ هزار میلیارد تومان، همه مبلغ گندم خریداری شده از کشاورزان توسط دولت در سال زراعی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ پرداخت شد.

به گزارش ناظم نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی، محمدعلی نیکبخت در گفتگو با خبرنگار ما از پایان تسویه مبلغ گندم خریداری شده در سال زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ خبر داد و گفت: امسال وزارت جهادکشاورزی با کمک دولت توانست ۱۰ میلیون و ۳۵۷ هزار تُن گندم از کشاورزان ۳۱ استان کشور خریداری کند.
وزیر جهادکشاورزی با تشکر از دولت مردمی، افزود: رییس‌جمهور در هر موقعیتی پیگیر مطالبات گندم‌کاران بوده و از تاکیدات ایشان در ه‍یئت دولت؛ پرداخت مبلغ گندم در سریعترین زمان ممکن به کشاورزان بوده است.
نیکبخت با موثر خواندن اقدام وزارت جهادکشاورزی در خرید تضمینی گندم، یادآور شد: خرید این مقدار گندم در سال زراعی که پشت سر گذاشتیم؛ کشور را در گندم نان به خودکفایی رساند و یکی از توفیقات بزرگ دولت در تولید و تامین این محصول استراتژیک رقم خورد.
وی در همین رابطه بار دیگر از کشاورزان تشکر کرد و اظهار کرد: وزارت جهادکشاورزی به وعده خود در پرداخت مطالبات گندم‌کاران تا پایان مهرماه عمل کرده و این ایفای تعهد در حالیست که میزان خرید تضمینی گندم نسبت به سال قبل آن، از ۴۴ درصد رشد برخوردار بود.
نیکبخت خاطر نشان کرد: از رییس دولت، معاون اول و رییس دفتر رییس‌جمهور کمال تشکر را دارم و نیز از سازمان برنامه و بودجه، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و همه کسانی که ما را در انجام تعهدات یاری رساندند سپاسگزارم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا