اقتصادیتجارت

ورود ۱۵۰ دستگاه کامیون ملکی به ناوگان ملی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

ناظم نیوز : گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با خرید ۱۵۰ فروند کامیون ملکی، حرکت جدی خود را برای تبدیل شدن به یک شرکت حمل‌و‌نقل لجستیکی آغاز کرده است.

به نقل از روابط عمومی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، ناوگان ملی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در راستای تبدیل شدن به یک شرکت حمل‌و‌نقل لجستیکی بر مبنای سند راهبردی خود در افق ۱۴۰۶، اقدام به خرید ۱۵۰ دستگاه کامیون ملکی صفر کیلومتر برای تحقق عملیات حمل‌و‌نقل DOOR TO DOOR در کریدور شمال- جنوب نموده است.

مدیرعامل شرکت حمل‌و‌نقل جاده‌ای «بهارران» با تأکید بر اینکه گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران هم‌اکنون به عنوان شانزدهمین ناوگان حمل‌و‌نقل کانتینری جهان شناخته می‌شود، ادامه داد: شرکت بهارران در کنار شرکت حمل‌و‌نقل ترکیبی گروه کشتیرانی به عنوان شرکت حمل‌و‌نقل ریلی این گروه، چشم‌انداز تازه گروه کشتیرانی را در راستای بدل شدن به شرکتی لجستیکی را نوید می‌دهند.

وی افزود: بر‌اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، تا پایان سال آینده با همکاری تولیدکنندگان داخلی، هزار دستگاه کامیون به ناوگان ملکی حمل بار جاده‌ای گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ملحق خواهند شد.

به گفته این مقام مسئول در گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، با مجوزی که به تازگی دولت برای شرکت‌های حمل‌و‌نقل جاده‌ای صادر کرده است، ۱۰۰ دستگاه کامیون دیگر نیز به صورت وارداتی به این چرخه اضافه خواهند شد تا شرکت حمل بار جاده‌ای گروه کشتیرانی بتواند با ۱۱۰۰ فروند کامیون ملکی، فعالیت خود را در عرصه حمل‌و‌نقل چندوجهی تقویت کند.

وی افزود: برای ایجاد انگیزه بیشتر برای کامیونداران کشور، مقرر شده مالکیت کامیون‌های این شرکت پس از ۳ الی ۶ سال و بسته به نحوه فعالیت رانندگان، به آنان منتقل شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا