اقتصادیکشاورزی

ورود علم و تکنولوژی لازمه کشاورزی کشور است/ کشورهای منطقه نیازمند محصولات کشاورزی ایران هستند

ناظم نیوز: آقایارزداه گفت: کشورهای منطقه نیازمند محصولات ایران هستند و با ورود علم و تکنولوژی در عرصه های مختلف کشاورزی می توانیم محصولات با کیفیتی به بازارهای جهانی ارائه دهیم.

به گزارش ناظم نیوز به نقل اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی صندوق مشترک استانها سازمان نظام مهندسی کشاورزی منابع طبیعی ولی الله آقایارزاده مشاور ویژه اقتصادی صندوق مشترک استانها ضمن بازدید ازغرفه های هشتمین همایش بین المللی و نمایشگاه خوراک دام طیور و آبزیان ایران ضمن اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه « ایران، امروز در منطقه از هر زمان دیگری قدرتمند تر است» گفت: کشاورزی امروز کشور نیازمند ورود گسترده علم و تکنولوژی در عرصه تولید محصولات با کیفیت و قابل عرضه به بازارهای جهانی را دارد.
آقایارزاده ضمن بازدید و گفت وگو با تولیدکنندگان و شرکت های دانش بنیان افزود: با ورود علم و دانش محور شدن تولیدات و همچنین محصولات کشاورزی می توانیم ضمن حفظ بازارهای موجود در گسترش بازارهای جدید در سطح بین الملل موفقیت های بیشتری را کسب کنیم.

آمادگی صندوق در سرمایه گذاری

همچنین حیدری مقدم در بازدید از هشتمین همایش بین المللی و نمایشگاه خوراک دام طیور و آبزیان ایران گفت: صندوق در جهت سرمایه گذاری مستقیم و یا غیر مستقیم در بخش تولید نهاده های کشاورزی اعلام آمادگی دارد.
ودود حیدری مقدم مدیرعامل صندوق مشترک استانها افزود: تلاش همه جانبه شرکتهای دانش بنیان در بخش تولید نهاده های کشاورزی بسیار حایز اهمیت است.
وی افزود: صندوق مشترک استانها با توجه به ظرفیت سازی بخش بازرگانی در اکثریت روستاها می‌تواند بازاریاب و بازارساز محصولات این شرکتها باشند.
مدیرعامل صندوق مشترک استانها تاکید کرد: صندوق، آمادگی خود در بخش تولید نهاده های کشاورزی را با سرمایه گذاری مستقیم و یا غیرمستقیم را اعلام می کند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا