هنر

قدیم بازیگر به تبلیغات می‌رفت انتقاد می‌شد/ دستمزدهای فعلی بالاست

رضا عظیمی درباره تفاوت پیام‌های بازرگانی در زمان‌های قدیم با الان بیان کرد که قبلا به حضور بازیگران در تبلیغات خرده می‌گرفتند و همین باعث شده است در سریال و سینما کم کار شود.

رضا عظیمی بازیگری که بیشتر با پیام‌های بازرگانی شناخته می‌شود چندی پیش به کرونا مبتلا شد و این روزها درباره وضعیت خود بیان کرد: همچنان درگیر عوارض ناشی از کرونا هستم چون این عوارض زمان‌بر است و برای مدتی توان و استقامت را می‌گیرد.

این بازیگر که در این سال‌ها فعالیت کمرنگی در سینما و تلویزیون داشته درباره اینکه سراغ چه کارهای دیگری رفته است بیان کرد: کار دیگری جز حوزه بازیگری در این سال‌ها نداشتم و گاهی در همین حوزه مثل فن بیان و… تدریس می‌کردم.

وی با اشاره به اینکه چقدر بازیگری تبلیغات در زمان او با الان متفاوت شده است توضیح داد: بگذارید این‌طور دردم را بگویم زمانیکه ما در پیام‌های بازرگانی بازی می‌کردیم یعنی من و یکی دو نفر دیگر که آنها هم بازیگر بودند به ما خرده می‌گرفتند که چرا در تبلیغات بازی می‌کنیم. آن زمان کارگردان سینما و تلویزیون نگاه ناپسندی داشت به بازیگری که در پیام‌های بازرگانی هم حضور داشته باشد.

عظیمی اضافه کرد: حالا سال‌ها گذشته است و بازیگران به تبلیغات روی آورده‌اند. آن زمان من با جدیت اعتقاد داشتم تبلیغ مشخصاً باید با بازیگر انجام شود اما کسی قبول نداشت و الان اگر از بازیگران بپرسید می‌گویند این یک کار هنری است اما دقیقاً به خاطر پولش است.

وی با اشاره به اینکه خودش هم از بازیگری وارد تبلیغات شد عنوان کرد: من ابتدا بازیگر بودم و در سریال و فیلم‌های سینمایی حضور داشتم و بعد بازیگر تبلیغات شدم و در دوره‌ای پیشنهادهای بازیگری کمتر شد، من هم تصمیم گرفتم بیشتر تبلیغات بازی کنم. آن زمان اما دستمزدها ناچیز بود. اما حضورم که در تبلیغات بازرگانی پررنگ شد دیگر نمی‌توانستم در فیلم‌های سینمایی یا سریال بازی کنم و این ناراحت کننده بود. زمانی هم که دیدم بعد از مدتی بازیگران سوپراستار وارد تبلیغات و پیام بازرگانی شدند ناراحتی اش بیشتر شد چون گویی فقط مخالفت‌ها به حضور ما در تبلیغات بود.

عظیمی درباره فعالیت‌های این روزهایش نیز گفت: منتظر یک فیلم تاریخی هستم که پیش تولیدش شروع شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا