بیمه

عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی ظرف امروز و فردا پرداخت می‌شود

ناظم نیوز : مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: "عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان ظرف امروز و فردا( هفتم و هشتم اسفند) پرداخت می‌شود."

به گزارش ناظم نیوز، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی اظهار داشت: “با همراهی دولت مردمی سیزدهم و شخص ریاست محترم جمهور در زمینه تأدیه بخشی از دیون سازمان تأمین اجتماعی، عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان ظرف امروز و فردا( هفتم و هشتم اسفند) پرداخت می‌شود. مطابق با مصوبه هیأت محترم وزیران مبلغ عیدی برای هر پرونده فعال مستمری اعم از بازنشستگی، ازکارافتادگی‌کلی و بازماندگان یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تعیین شده است. همچنین بازنشستگان محترم به ازای همسر ۴۰۰ هزار تومان و به ازای هر فرزند تحت تکفل خود نیز ۱۵۰هزار تومان دریافت می‌کنند.”

لازم به ذکر است براساس اطلاعات پرداختی مستمری بگیران تأمین اجتماعی؛ حدود ۸ درصد از مستمری بگیران مشمول دریافت عیدی یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی و مابقی این عزیزان عیدی مربوط به متأهلین یا متکفلین را دریافت می‌کنند. همچنین همسران بازمانده مستمری‌بگیر تأمین اجتماعی نیز عیدی مربوط به متأهلین را دریافت می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا