ورزش

عجیب برای حریف، زنگ خطر برای آبی‌ها

ناظم نیوز: تیم فوتبال آلومینیوم، حریف هفته دهم تیم فوتبال استقلال در بازی‌های خارج از خانه نه تنها شکست نخورده، بلکه حتی یک گل هم از دریافت نکرده که این نشان می‌دهد کار آبی‌ها سخت است.

به گزارش ناظم نیوز، تیم فوتبال استقلال در هفته دهم رقابتهای لیگ برتر روز جمعه میزبان آلومینیوم اراک، تیم رده نهم جدول است و به دلیل حضور در کورس فشرده بالای جدول، آبی پوشان به شدت به امتیازات این بازی خانگی نیاز دارند.

اما اینکه آیا آنها برابر تیم تحت هدایت مهدی رحمتی کار ساده یا دشواری برای کسب این ۳ امتیاز دارند، سوال مهمی است که زبان آمار بهترین پاسخ را برای این پرسش دارد.

شاگردان مهدی رحمتی از ۹ بازی گذشته خود صاحب ۳ پیروزی، ۳ مساوی و ۳ شکست هستند تا با ۱۲ امتیاز در پایان هفته نهم در جایگاه نهم قرار داشته باشند.

آمار آلومینیوم تیم در گل‌های زده و خورده بسیار جالب است. اراکی‌ها در ۹ بازی تنها ۴ بار گل زده و به همین تعداد هم گل خورده‌اند. ۳ بازی آنها با نتیجه صفر – صفر تمام شده و در بازی‌های آنها که با گل همراه بوده، به جز یک بازی در سایر بازی‌ها با یک گل زده یا یک گل خورده همراه بوده است. تنها تیمی که به آلومینیوم بیشتر از یک گل زده، تراکتور است که آنها را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داده است.

آمار جالبی که از آلومینیوم در این فصل ثبت شده و استقلالی‌ها هم باید به آن توجه داشته باشند، این است که هر ۳ شکست آلومینیوم در ورزشگاه خانگی‌اش بوده و آنها خارج از خانه هرگز طعم شکست را نچشیده‌اند. شاگردان رحمتی نه تنها خارج از خانه شکست نخورده‌اند، بلکه حتی دروازه شأن هم باز نشده است و از ۵ کلین شیت آنها ۴ کلین شیت در ۴ بازی خارج از خانه داشته‌اند.

دیدار استقلال و آلومینیوم روز جمعه ۲۹ مهر به میزبانی استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و اگر آلومینیومی‌ها روند سابق خود در بازی‌های خارج از خانه را حفظ کنند، کار شاگردان ساپینتو برای گل زدن به این تیم بسیار مشکل است. این بازی از ساعت ۱۷ روز جمعه در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا