فوتبال ایرانورزش

صدری: رقبا در زمین بازی به دنبال امتیاز باشند!

ناظم نیوز: سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: رییس فدراسیون فوتبال قول داد مسائل مختلف را پیگیری کند تا باشگاه از شرایط غیر فوتبالی متضرر نشود. وظیفه دارم که از حق پرسپولیس دفاع کنم.

به گزارش ناظم نیوز سیدمجید صدری پس از نشستی که صبح روز گذشته(شنبه) با شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رییس فدراسیون فوتبال برگزار کرد، اظهار داشت: در روزهای اخیر اخباری را می‌شنویم که وظیفه ماست از حق پرسپولیس دفاع کنیم. ما در خصوص سه موضوع با عزیزی خادم صحبت کردیم.وی افزود: موضوع نخست در خصوص بحث مجوز حرفه‌ای سازی بود. در همین راستا نشستی را در حضور رییس فدراسیون فوتبال با سعید عباسی مسوول کمیته حرفه‌ای سازی و داریوش مصطفوی خواهیم داشت.مطرح کردن برخی صحبت‌ها جای تعجب دارد. رییس فدراسیون هم به جد گفت که منابع ملی برای ما مهم است و اجازه نمی‌دهیم که حق هیچ باشگاهی پایمال شود.
سرپرست باشگاه پرسپولیس افزود: موضوع بعدی بحث اشتباهات داوری بود که در چند هفته گذشته موجب شده ما امتیازاتی را از دست دهیم. رییس فدراسیون هم اعلام کرد که نشستی را خواهند داشت و قول دادند که به این موضوع رسیدگی کنند.
صدری تاکید کرد: موضوع بعدی بحث رای کمیته انضباطی در خصوص بازیکن گابنی گل‌گهر است که با صدور این رای بیشترین ضرر را باشگاه ما متحمل شده است. عزیزی‌خادم خیلی تعجب کرد و به من گفت که کمیته استیناف برای رسیدگی به این مسائل تشکیل شده است. عزیزی‌خادم قول پیگیری داد تا حقی از هیچ باشگاهی ضایع نشود. امیدوارم اتفاق درست رخ دهد و در زمین بازی، تیم‌ها امتیاز بگیرند. کمیته استیناف هم از آدم‌هایی تشکیل شده که دلشان برای فوتبال می‌سوزد و تصمیمات حق را می‌گیرد.
وی در رابطه با آخرین وضعیت پرداخت مطالبات گابریل کالدرون اضافه کرد: در مورد کالدرون یک نشست مفصل در پیش داریم. بدهی کالدرون پرداخت شده و منتظر تاییدیه ۴۵ هزار دلاری هستیم. این اتفاق از دید ما انجام شده است و بلافاصله پس از دریافت تاییدیه اتفاق رخ می‌دهد. امیدواریم تاییدیه پرداخت را بگیریم. در بازی بعد هم اگر مربیان صلاح بداند از بازیکن جدید استفاده می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا