نفت و انرژی

سود شازند از سال گذشته بیشتر است

ناظم نیوز : پتروشیمی شازند با وجود افزایش قابل توجه نرخ خوراک و افزایش شدید هزینه‌ها موفق شده در ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از سال گذشته سودآوری داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی شازند، پایگاه خبری انرژی‌پرس در گزارشی با عنوان «کدام پتروشیمی ها بیشترین کاهش سود خالص در ۶ ماه اول سال داشتند؟» مدعی شده سود ۶ ماهه نخست امسال شازند با کاهش ۴۵ درصدی به ثبت رسیده و صورت مالی ۶ ماهه را شاهد این مدعا ذکر کرده؛ این در حالی است که گزارش ۶ ماهه ابتدایی امسال شاراک اصلا منتشر نشده و این رسانه گاف بزرگی در تهیه گزارش خود داده است.

🔸در گزارش فوق سود خالص ۶ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ سه هزار و ۱۷۰ میلیارد تومان اعلام شده در حالی که سود خالص شاراک در این مدت هزار ۷۲۴ میلیارد تومان بوده است. به عبارت بهتر خبرنگار انرژی پرس سود ۶ ماهه ابتدایی پارسال را به عنوان سود امسال جا زده و و با سال ۱۴۰۰ مقایسه کرده است.

🔹 صورت مالی ۶ ماهه ابتدایی سال جاری در دست تهیه است و هنوز منتشر نشده و مشخص نیست منبع رسانه وزین انرژی پرس کجا یا چه کسی است.

🔸 شاراک با وجود چالش‌های فراوان در تهیه خوراک پتروشیمی‌ها و افزایش نجومی نرخ خوراک در ۶ ماهه ابتدایی امسال، بیش از سال گذشته به سود رسیده و گزارش آن به زودی در کدال منتشر خواهد شد.

🔹پتروشیمی شازند انتظار دارد خبرنگاران محترم به خصوص خبرنگاران رسانه‌های تخصصی با دقت بیشتری به تهیه گزارش‌های خود بپردازند و موجب

تشویش سهامداران و مخاطبان خود نشوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا