ارتباطات و فناوری اطلاعاتاقتصادی

رونمایی از برند آیوتل و هوبان شرکت مخابرات ایران در نمایشکاه تلکام

ناظم نیوز : در بیست و چهارمین نمایشگاه تلکام ، برند” آیوتل” و “هوبان” در نشستی با حضورمهندس سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ، معاونان و مدیران ارشد این شرکت به صورت رسمی رونمایی شد.

به گزارش ستاد خبری گروه مخابرات ،مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در مراسم رونمایی رسمی از برند های آیوتل و هوبان شرکت مخابرات ایران که در آخرین روز نمایشگاه برگزارشد اظهارداشت: تلکام بیست و چهارم افتخاری برای مجموعه مخابرات است که با تلاش همه حوزه ها در ستاد و اداره کل ارتباطات ومناطق مخابراتی برنامه ریزی وموفق اجرا شد .

رونمایی از توانمندی ها آغازی بر پرقدرت

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران افزود : رونمایی از برخی توانمندی ها در نمایشگاه تلکام ، آغازی بر پرقدرت است که تا سال آینده با طرح های ابتکاری و خلاقانه ادامه خواهد داشت .

وی افزود : رویکرد شرکت مخابرات از سال ۱۴۰۲ ، با رویکرد جدیدی با عنوان نهضت جهادی تحول دیجیتال اتفاق افتاده است .

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت : پس از نهضت جهادی فیبرنوری که آثار آن در استان ها مشخص است ، نهضت جهادی توسعه اقتصاد دیجیتال در تمام کشور توسط شرکت مخابرات ایران در حال رخ داده است .

مهندس سلطانی با تشریح اهمیت کار اقتصادی در حوزه اقتصاددیجیتال گفت : در این بخش تمام استان ها از همین اکنون مسول هستند تا به صورت خلاقانه وارد شوند و تاثیرات اجراطرح نجما را به صورت عملی در بخش توسعه اقتصاد دیجیتال نمایان سازند .

وی خاطرنشان کرد : هر استان یک طرح جامع توسعه اقتصاددیجیتال متناسب با توانمندی ها و ظرفیت ها خاص آن استان را دارد تا در مجموع بتوانیم توسعه اقتصاددیجیتال را در سطح کشور به صورت ملی و هم به صورت استانی با یک مدل اقتصادی مشخص اجرا کنیم .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا