تجارت

دانشجویان باید در انجام واکسیناسیون تعجیل کنند

رئیس دانشگاه خوارزمی به دانشجویان توصیه کرد: برای این که برگزاری کلاس های درسی به صورت حضوری انجام شود، دانشجویان باید در انجام واکسیناسیون تعجیل کنند.

به گزارش ناظم نیوز به نقل از دانشگاه خوارزمی، آیین معارفه دانشجویان نو ورود دانشگاه خوارزمی با حضور ریاست دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه، اعضای هیئت علمی و دانشجویان به صورت برخط برگزار شد.

عزیزالله حبیبی، ضمن تبریک ایام هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص)، از حضور دانشجویان نو ورود در این مراسم ابراز خرسندی کرد و تصریح کرد: آینده متعلق به دانشجویان است و آنان آینده سازان این مرز و بوم هستند.

وی توضیحاتی را در مورد تاریخچه و معرفی دانشگاه ارائه داد و تصریح کرد: دانشگاه خوارزمی اولین مرکز آموزش عالی کشور است و چهره های معروف علمی، ادبی و فرهنگی در این مرکز تحصیل کرده و پرورش یافته اند.

رئیس دانشگاه خوارزمی در پایان به دانشجویان توصیه کرد: برای این که برگزاری کلاس های درسی به صورت حضوری انجام شود، دانشجویان باید در انجام واکسیناسیون تعجیل کنند.

در بخش دیگر این مراسم، دکتر عبداللهی، معاون آموزشی دانشگاه، توضیحاتی را در خصوص نحوه و فرایند کاری سیستم آموزشی دانشگاه در شرایط فعلی ارائه داد و گفت: دانشجویان می توانند به صورت مجازی با مسئولان دانشگاه ارتباط برقرار کنند.

وی تصریح کرد: دانشجویان باید با جدیت و تلاش در راه تحصیل علم و دانش قدم بردارند و در این راستا اهداف شغلی و تحصیلی خود را در آینده مشخص کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا