کشاورزی و دامداری

خیام نکویی اعلام کرد: افزایش شاخص بهره وری عوامل تولید در دولت سیزدهم

پایگاه خبری ناظ منیوز: معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان تات در بازدید رئیس بهره وری ایران از نمایشگاه دستاوردهای موسسه آموزش و ترویج کشاورزی گفت: دولت سیزدهم فرصت بی بدیلی در کم کردن خلا عملکرد و دسترسی به بالاترین میزان بهره وری عوامل تولید است.

به گزارش ناظم نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان تات؛ سید مجتبی خیام نکویی ساختار، جایگاه و حمایت مناسب در کنار دانش و فناوری بروز را در راستای ارتقا بهره وری ضروری دانست و گفت: مسأله امنیت غذایی به عنوان مسأله درجه یک کشور باید در تمام قوا و دستگاه های اجرایی ظهور و بروز پیدا کند.

وی با اشاره به گستردگی و تنوع سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در کشور بر اهمیت نقش این سازمان در سفره معیشت مردم تاکید کرد.

رئیس سازمان تات خاطر نشان کرد: تحقق امنیت غذایی در کشور نیازمند دانش بنیان شدن بخش کشاورزی است و ارتقای بهره‌وری محصولات کشاورزی از اهداف اصلی این فرایند محسوب می شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به گسترش همکاری سازمان تات و سازمان ملی بهره وری در راستای افزایش بهره وری در بخش کشاورزی گفت: برگزاری جشنواره بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی و مزارع نوآور بهره ور از جمله اقدامات مشترکی است که با همکاری دو سازمان قابلیت اجرا دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا