توپ و تور

حریفان تیم ملی والیبال ایران در مرحله دوم مشخص شدند

تیم ملی والیبال در مرحله دوم مسابقات با تیم‌های کره جنوبی و چین تایپه رقابت خواهد کرد.

به گزارش ناظم نیوز، مرحله مقدماتی والیبال قهرمانی آسیا برای تیم ملی والیبال ایران با شکست پاکستان و صدرنشینی گروه B به پایان رسید. شاگردان بهروز عطایی با اقتدار سه پیروزی ۳ بر صفر مقابل تیم‌های هنگ کنگ، تایلند و پاکستان کسب کردند و به دور دوم صعود کردند.

۸ تیم صعود کننده از مرحله مقدماتی در دو گروه چهار تیمی با یکدیگر رقابت خواهند داشت و دو تیم از هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود خواهد داشت.

ملی پوشان والیبال ایران در مرحله دوم با تیم‌های پاکستان، کره جنوبی و چین تایپه در گروه F همگروه هستند و دو دیدار با تیم‌های چین تایپه و کره جنوبی برگزار خواهند کرد.

در گروه E نیز تیم‌های ژاپن، قطر، چین و استرالیا قرار گرفتند. در پایان دو تیم صعود کننده از دو گروه E و F به صورت ضربدری مرحله نیمه نهایی را برگزار خواهند کرد.

پس از پایان مرحله مقدماتی تیم‌ها روز چهارشنبه استراحت دارند و رقابت‌های محله دوم روزهای ۲۵ و ۲۶ شهریور پیگیری خواهد شد.

به گزارش ناظم نیوز، رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا از روز ۲۱ شهریور با حضور ۱۶ تیم برتر قاره آسیا در چهار گروه چهار تیمی به میزبانی ژاپن آغاز شده و تا ۲۸ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

تیم ملی والیبال ایران در سال‌های ۲۰۱۱، ۲۰۱۳ و ۲۰۱۹ عنوان قهرمانی آسیا را کسب کرده است و این بار با هدایت مربی ایرانی به دنبال چهارمین قهرمانی در قاره کهن است.

کد خبر 5304365

ساناز سلیمان آبادی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا