اجتماعیجامعه،شهری

ثبت رکورد ۴۰ میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه منتج به قطع عضو

ناظم نیوز : مدیر سلامت، ایمنی و محیط زیست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از مرز ۴۰ میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه ناتوان‌کننده عبور کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه؛ سید محمد شریف محسنی افزود: آمار ذکر شده تمام کارکنان پیمانکاری شاغل در مجموعه این شرکت را شامل می‌شود.

وی با اشاره به ثبت رکورد ۲۴ میلیون و ۷۷۸ هزار و ۲۵۲ نفرساعت کارکرد بدون حادثه منتج به فوت تصریح کرد: رسیدن به رکورد بیش از ۴۰ میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه منتج به قطع عضو در حالی در این شرکت محقق شد که شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه به عنوان بزرگ‌ترین مد حمل‌ونقل ریلی درون شهری در پایتخت روزانه میزبان بیش از ۲ و نیم میلیون مسافر است و این امر، شرایط را برای کار نیروها بسیار خطرناک کرده و رعایت شدید مقررات ایمنی را به هنگام کار می‌طلبد.

شریف محسنی افزود: همچنین در این مدت به دلیل گسترش خطوط و ایستگاه‌ها افزایش نیروی کار به‌صورت پیمانکاری و فعالیت‌ها نیز صورت گرفته که این امر خود هزینه فعالیت و امکان وقوع حادثه را افزایش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: رسیدن به این رکورد را مرهون توجه و تلاش همه‌جانبه و سیستمیک همکاران در دستگاه‌های مختلف نظارت و پشتیبانی، مهندسی، شرکت‌های پیمانکار، مدیریت امور قراردادها، مدیریت سیستم‌ها و مهندسی سازمان و همکاران ساعی در مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه به مسائل ایمنی و حفاظتی هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا