استانها

ترجیح می‌دهم در مورد داوری صحبت نکنم/زشت‌ترین گل لیگ را خوردیم

شیراز- سرمربی تیم استقلال تهران گفت: ترجیح می‌دهم در مورد تیم داوری صحبت نکنم.

به گزارش خبرنگار ناظم نیوز، فرهاد مجیدی، عصر جمعه در نشست خبری بعد از بازی با فجر شهید سپاسی شیراز بیان کرد: فجر شهید سپاسی شیراز تنها یک موقعیت روی دروازه استقلال داشت و توانست از تک موقعیت خود استفاده کرده و گل تساوی را به ثمر برساند.

وی اضافه کرد: روند تیم استقلال در نیمه دوم به گونه‌ای بود که این تیم برتر میدان بود و توانست موقعیت‌های خوبی را در این بازی ایجاد کند اما نتوانست از این بازی خود بهترین نتیجه را کسب کند.

مجیدی تاکید کرد: استقلال در لیگ بیست‌ویکم تیمی قوی خواهد بود و در ادامه فصل بهترین نتایج را کسب خواهد کرد.

وی ادامه داد: وقتی از فرصت‌ها استفاده نشود، نتیجه آن می‌شود که دقیقه ۹۵ گل بخوری اما از بازی بازیکنانم راضی هستم به ویژه در نیمه نخست و با وجود کیفیت بد زمین بازی، خوب بازی کردند.

مجیدی بیان کرد: از ژستد هم خیلی راضی هستم و به نظرم او خیلی خوب بازی کرد، در نیمه اول فوق العاده بود و در نیمه دوم چون فجر بسته بازی می‌کرد و فضا نمی‌داد، سعی کردیم از بازیکن سرعتی استفاده کنیم و به همین دلیل مطهری و حسین زاده را وارد زمین کردیم.

سرمربی تیم استقلال عنوان کرد: ما در کل بازی تیم برتر زمین بودیم و فکر می‌کنم زشت‌ترین گل لیگ را خوردیم، اگر از زننده گل سوال کنید نمی‌داند گل را با کجایش به ثمر رسانده است اما در هر حال از بازیکنانم تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: گل دقیقه ۹۵ جزئی از اتفاقات فوتبال است، این بازی برای ما تمام شده و من تمام تمرکزم را روی بازی بعدی می‌گذارم.

مجیدی به حضور تماشاگران در ورزشگاه حافظیه اعتراض کرد و افزود: به جامعه ورزش و فوتبال تبریک می گویم که شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه بودیم وی کاش به ما هم اطلاع می‌دادند که ورود تماشاگران به ورزشگاه آزاد شده تا ما هم تماشاگران خود را به ورزشگاه بیاوریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا