اجتماعیخانواده

تامین ماشین آلات و برپایی بازارچه دائمی بهترین کمک به تعاونی زنان کارآفرین

پایگاه خبری ناظم نیوز: همزمان با سفر استانی هیات دولت به استان کردستان، نمایشگاهی از توانمندی های زنان کارآفرین استان کردستان برپا شد.

به گزارش ناظم نیوز به نقل از روابط عمومی صندوق مشترک استانها همزمان با سفر استانی هیات دولت به استان کردستان، نمایشگاهی از توانمندی های زنان کارآفرین در شهرستان قروه، دهگلان و روستای قوری چای برگزار شد.

براساس این گزارش دکتر انسیه خزعلی معاونت محترم ریاست جمهور در امور زنان و خانواده از دستاوردها و توانمندی های زنان کارآفرین بازدید به عمل آورد و خواستار حمایت از بانوان کارآفارین در زمینه سرمایه گذاری و تسهیلگری شد. در این بازدید حیدری مقدم مدیر عامل و آقایارزاده مشاور ویژه اقتصادی صندوق مشترک استانها سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور نیز معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری را همراهی کرده و پاسخگویی سوالات و درخواست های زنان کارآفرین استان بودند.

حیدری مقدم مدیر عامل صندوق مشترک استانها گفت: بهترین روش برای کمک به تعاونی های نیمه فعال، تسهیلگری در امور تامین ماشین آلات به منظور اشتغال آفرینی و تکمیل زنجیره ارزش و افزایش بهره وری و هم چنین کمک به بازار سازی محصولات تولید شده توسط این تعاونی ها می باشد.

همچنین آقایارزاده مشاور ویژه اقتصادی صندوق مشترک استانها بیان داشتند در صورت رفع موانع تعاونی های بانوان در جهت تولید و اشتغال آفرینی ظرفیت های بسیار خوبی برای فعالیت آنها در بازارچه های دائمی وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا