تجارت

تاریخچه، آداب و راهنمای مادلینگ در کتاب «مد استایل»

کتاب «مد استایل» که به گفته نویسنده اثر، امیر زبده اولین اثر مداستایل در کشور ایران است توسط انتشارات طوفان واژه ها منتشر شد.

به گزارش ناظم نیوز، کتاب «مد استایل» نوشته امیر زبده توسط انتشارات طوفان واژه ها منتشر شد.

این کتاب شامل مقدمه، چهار فصل و دو پیوست است. عناوین فصول کتاب عبارتند از سبک زندگی اسلامی و زیباشناسی در مادلینگ، تعریف و تاریخچه مادلینگ، آداب مادلینگ و راهنمای عملی مادلینگ. این اثر همچنین دو پیوست سبک های مد وفشن و تاریخچه برندهای معتبر دنیا دارد.

نویسنده در پشت جلد اثر نوشته است: این کتاب اولین اثر مداستایل در کشور ایران است که توسط امیر زبده جمع‌آوری و تالیف شده است. خواندن این کتاب علاوه براینکه ایجاد ذوق و شوق برای عکاسی و یادگیری علم مد و فشن در سنین مختلف ایجاد می‌کند بلکه تاثیرگذاری آن در سبک زندگی و ایجاد ارتباط تازه جهت شروع زندگی جدید و یافتن هدف والا در آن بسیار زیاد است و خواندن آن به عموم جامعه توصیه می‌شود. زیرا در هرجامعه ای فکر مسموم باعث روند منفی و عدم پیشرفت آن جامعه می‌گردد و کودک درون ما اگر از همان دوران طفولیت به بهترین نحو شکل گیرد و دیگر کمتر در کشور عزیزمان شاهد اتفاق های تلخ و ناگوار خواهیم بود. مبحث سبک زندگی در مد، اخلاق در مد، روانشناسی رنگ در مد، ارتباطات در مد و… چه بسا با خواندن این مباحث در روحیه فرد ناسالم ناخودآگاه ورود کرد و راه درست را برای او هموار می‌کند. یکی از اهداف اصلی من برای نوشتن کتاب این بود که نوجوان و جوان بی هدف در زندگی با خواندن آن بار دیگر به صحنه زیبایی زندگی برگردد و رشد فرهنگی و اقتصادی کشورم به بهترین شکل ممکن میسر گردد.

کتاب «مد استایل» نوشته امیر زبده در ۱۵۲ صفحه با قیمت ۷۰ هزار تومان توسط انتشارات طوفان واژه ها منتشر شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا